پایتخت مقاومت جهان اسلام با افتخار از خانواده روحانیون شهید استقبال می کند/ روحانیون نه تنها مبلغان دفاع مقدس، بلکه مورد اعتمادترین رزمندگان بودند.


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839952

حسین معروفی گفت: روحانیون در حراست مقدس نه تنها مبلغ بودند بلکه سخت ترین مسئولیت ها را نیز بر عهده داشتند چرا که قابل اعتمادترین افراد بودند و در کنار مبلغی مبارز و مدافع حرم ایران اسلامی و خدای متعال بودند. شهید شده اند، مفقود شده اند، جان خود را فدا کرده اند، این حقیقت روحانیت ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از “مسیر آرزوها صبح امروز جلسه روحانیون شهید مدافع حرم با حضور مسئولین لشکری ​​و استانی و جمعی از روحانیون محترم در مسجد امام علی (ع) کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارولا کرمان ضمن خوشامدگویی به میهمانان در استان کرمان و زادگاه قهرمان جهان اسلام و پایتخت مقاومت جهان اسلام گفت: به نمایندگی از همه شما مومنان و انقلابیون و خانواده های معظم شهدا. ، به شما خوشآمد میگویم.

وی گفت: خدا را شکر توانستیم از خانواده های روحانیون مدافع حرم از سراسر کشور و خانواده های روحانی استان کرمان در پایتخت مقاومت جهان اسلام پذیرایی کنیم. «خیلی ها در کشور این کار را نمی کنند، می دانیم که 4000 روحانی در پاسداشت مقدسی که بعد از آن داریم جان باختند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اذعان داشت: قبل از جلسه برای 145 خانواده شهدا شورش به پا شد و همراه با هدیه معنوی مقام معظم رهبری که چفیه نیز در میان آنها بود به دیدار خانواده شهدا رفتیم. به خانواده شهدا

حسین معروفی گفت: مفتخریم که میزبان ۲۸ خانواده شهید مدافع حرم روحانی در شهر کرمان هستیم. همچنین خانواده شهید رضوی و شهید اصلانی نیز در جمع ما حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه حقوق کشیش های شهید در طول سالیان متمادی تضییع شده است، گفت: روحانیون نه تنها مبلغان دفاع مقدس بودند، بلکه سخت ترین مسئولیت ها را نیز بر عهده داشتند چرا که قابل اعتمادترین انسان ها و همچنین مبلغی مبارز بودند. آرپی جی مدافع حریم ایران اسلامی و خداوند متعال است که شهید، مفقودالاثر و فداکاری کردند، این حقیقت روحانیت ماست.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه مظلومیت روحانیت باید در کنار این حقایق گفته شود تا جلوی یاوه گویی های دشمنان گرفته شود، تاکید کرد: این اجلاس یکی از آن موضوعات مهمی است که می تواند تاثیرگذار باشد چرا که شهید سلیمانی قهرمان جهان اسلام در ملاء عام می بوسید و به آن افتخار می کرد و در این زمینه خط و نشانی در نظر نمی گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید