پایداری آمار مرگ و میر تاج در لرستان نگران کننده است

ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780174

زیویار گفت: پایداری آمار ابتلا و مرگ و میر تاج در استان یک هشدار است و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند آمار را افزایش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد زیویار گفت: بر اساس گزارش های ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت، سویه جدیدی از این بیماری به نام دلتا پلاس با توجه به شروع فصل سرما در چند کشور همسایه مشاهده شده است. مرکز تاج امروز بعدازظهر تاج.به مراقبت بیشتری برای جلوگیری از شیوع بیماری نیاز دارد.

وی افزود: در لرستان از نظر تعداد بیماران، مرگ و میر ناشی از بیماری عروق کرونر قلب و حتی واکسیناسیون، روند ثابتی پیدا کرده ایم که افزایش واکسیناسیون به دلیل مصونیت 85 درصدی در برابر بیماری و مطابق با پروتکل های بهداشتی ضروری است. حوزه البته تعداد بیماری ها و مرگ و میرها رو به کاهش بوده است البته آمارها در لرستان در هفته های اخیر روندی نزولی داشته است و هشدار و توجه ویژه باید به آن شود.

استاندار لرستان به رنگ بندی شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: طبق آخرین رنگ بندی تعدادی از استان های همجوار وارد وضعیت تاج قرمز شده اند که شاید برای لرستان مهم باشد. مراقبت های بهداشتی ویژه در روستاها

زیویار با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به دلیل واکسیناسیون گروه های هدف و حمایت های دولت از دیگر مصوباتی بود که با ایجاد شرایط مناسب در ستاد ملی پیشنهاد و تصمیم گیری شد. شروع فعالیت های آموزشی شخصی برای دانش آموزان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید