پایلوت سریع اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید در لنده + عکس


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892678

مدیرعامل بنیاد کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب روستای شیتاب به عنوان روستای پایلوت برای ایجاد اشتغال در شهرستان لنده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس به مناسبت هفته دولت فرماندار شهرستان لنده به همراه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدستان از طرح های مختلف اشتغالزایی در شهرستان لنده بازدید کرد.


454378 خبر خاکستری


فرماندار شهرستان لنده در تشریح بازدید خود در خصوص برنامه های ایجاد اشتغال در شهرستان لنده گفت: امروز به همراه مدیر کل استان از طرح های مختلف خوداشتغالی و مشاغل خانگی در روستاهای شیتاب، آتشگاه و ماهی موگرمون بازدید کردیم. صندوق کارآفرینی و ما شاهد برنامه های خوبی به خصوص در روستای شیتاب بوده ایم که امیدواریم این مشاغل از آن حمایت کنند.


جلال دانش گفت: راه اندازی شغل قالی بافی، پرورش شترمرغ تا جوجه ریزی، ساخت فرش و گلدان با تسهیلات صندوق امید می تواند زمینه ساز توسعه و اشتغال در سطح شهرستان باشد.


454377 خبر خاکستری


در ادامه مدیر صندوق بنگاه های استان گفت: شهرستان لنده در چند سال گذشته کمترین اعتبار برای اشتغال زایی از صندوق بنگاه دریافت کرده است.


حاجی پور در ادامه خاطرنشان کرد: روستای شیتاب نیز به عنوان روستای پایلوت صندوق تصویب می شود. روستای بدون بیکار، شرایط خوبی برای ادامه یا ایجاد و توسعه شغل جوانان این روستا فراهم شود.


454376 خبر خاکستری

وی افزود: در آینده نزدیک طرح ایده شوی راه اندازی کسب و کار در شهرستان لنده راه اندازی می شود و امیدواریم شهروندان طرح های اشتغال زایی خود را به این برنامه ارائه دهند.


454375 خبر خاکستری


454373 خبر خاکستری

454371 خبر خاکستری

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید