پایه های فکری نیروهای جوان در میان ما باید تقویت شود


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916505

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: ما باید دست دشمن را بخوانیم و دوستان از ما نیرو بگیرند و روح و نشاط دائما به جامعه تزریق شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونم نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد امروز در دیدار با جمعی از روحانیون استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت جانسوز حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) فرمودند: حضرت فاطمه (س) با شهادت خود حرکتی در جهت بصیرت و معرفت در جامعه ایجاد کرد که حامی و رواج دهنده مکتب حیاتبخش بشریت شد.



وی افزود: نهضت حضرت زهرا(س) به قدری مهم است که علیرغم تمام تلاش هایی که برای تخریب مکتب آن حضرت و بیگانگی جامعه از پرچمداران این مکتب انجام شد، این پرچم و پرچم برافراشته شد و نتیجه آن به صورت یک نظام شکل گرفت. امروز و دنیا را برای او می سازد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونم با اشاره به اینکه تمام تلاش امروز جمهوری اسلامی ایران ثمره مجاهدت و جهاد حضرت صدیقه کبری است، گفت: حاصل مجاهدت های 75 و 95 روزه است. حضرت زهرا علیهاالسلام علیرغم سن کمی که دارند، پس از هزار سال صد سال، امروز نظام جمهوری اسلامی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز دست ما پر است، گفت: با مکتب حضرت زهرا(س) جای انفعال و نگرانی از حوادث و اغتشاشات نیست، بلکه باید بصیر باشید. و دستان دشمن را ببین و بخوان.

وی تصریح کرد: شیعه در دوران غیبت با همه سختی ها و آزمایش ها مواجه است، اما تمام عظمت عصر غیبت در سایه ناآرامی است، اگر ناآرامی نباشد، بزرگی معنا ندارد. ) تمام کرامتش در سایه شهادت بود و همه سعادتش در سایه جهاد عاشورا بود.

نکونام با اشاره به معرفت مردم جامعه افزود: ما باید دست دشمن را بخوانیم و دوستان از ما نیرو بگیرند و روحیه و نشاط در جامعه دائما و مستمر تزریق شود، این مکتب نور باید بشارت مستمر و مستمر و بشارت ها و امیدهای پیامبران و امامان در احادیث بیان شده در جامعه تعریف شود.

وی در پایان گفت: باید بنیان های فکری نیروهای جوان را در بین خود تقویت کنیم و آنها را تقویت کنیم چرا که آنها به بسیاری از مشکلات امروز اهمیت می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید