پایگاه شهید وجدانی شهرستان هوانیروز نقطه عطف ائتلاف ارتش و بسیج است/ تولید 14 محصول برای تحقیقات علمی در این پایگاه مقاومت بسیج


ساعت: 08:57
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916507

میرزایی فرمانده قرارگاه شهید وودجانی شهرستان هوانیروز کرمان گفت: قرارگاه ما نقطه عطفی برای همدلی و اتحاد ارتش با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرزایی فرمانده پایگاه شهید وودجانی شهرستان هوانیروز کرمان در گفتگو با را آرمان؛ وی با بیان اینکه مخاطبان و جامعه هدف ما خانواده های ارتشی هستند، گفت: قرارگاه ما در 9 حوزه بسیج فعالیت می کند و اقدامات ما در پایگاه محدود و منحصر به یک حوزه نیست.

فرمانده پایگاه نمونه کشور درباره علت انتخاب خود به عنوان فرمانده بسیج بسیج گفت: این پایگاه در زمینه جذب و سازماندهی افراد در همه عرصه های بسیج فعال است اما آنچه باعث شد ما را انتخاب کنیم این بود که کارهای مهمی انجام دادیم

وی گفت: به عنوان مثال برای انجام کار در این حوزه ساختمان تحقیقاتی مجزایی در نظر گرفته ایم که دارای واحد مشاوره، استودیوی تولید محتوا، کارگاه رباتیک و پهپاد و کارگاه آموزشی است.

میرزایی خاطرنشان کرد: خروجی ما در کارگاه پژوهشی تولید چهارده محصول و تهیه مجموعه جامع مربیان مهارت های زندگی و فرزندپروری است که در نمایشگاه رونمایی کردیم.

فرمانده قرارگاه شهید وودجانی شهرستان هوانیروز کرمان خاطرنشان کرد: قرارگاه ما نقطه عطفی برای همبستگی و اتحاد ارتش با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید