پایگاه های بسیج محلی برای رشد استعدادهای جوان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار سرتیپ دوم محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم افتتاحیه جشنواره اسوه استان با حضور در پایگاه های بسیج استان محلات گفت: ارزش ها که در شهرستان، بخش و کشور برگزار می شود. مرحله.

وی افزود: ارائه الگوهای موفق در سایر پایگاه ها مهمترین هدف جشنواره اسوه همه پایگاه های بسیج استان برای حضور در این جشنواره پس از رقابت های سخت است و امسال خوشبختانه سطح رقابت بین پایگاه های بسیج استان بسیار مطلوب بود. ..

فرمانده سپاه روحلا استان مرکزی گفت: استفاده از تجربیات گذشته برای جوانان و نوجوانان در سطح پایه و آشنایی با نقاط قوت در فعالیت های بسیج یکی از رویکردهای جشنواره اسوه است.

وی ادامه داد: امسال با توجه به گسترش فعالیت های بسیج در عرصه خدمت رسانی به مردم در سال گذشته، علاوه بر جشنواره اسوه، نمایشگاهی از دستاوردهای بسیج نیز در قالب این جشنواره برپا شد. آنها خود را در قالب یک نمایشگاه معرفی کردند.

کریمی با اشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف گفت: امروز بسیج در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند بنابراین محدودیتی برای فعالیت بسیج وجود ندارد. نخبگان در زمینه های مختلف.

وی تاکید کرد: ایجاد فضای رقابتی در بین بسیجیان یکی از مهم ترین ویژگی های جشنواره اسوه است و قطعا می تواند موجب توسعه و تحقق اهداف بسیجی شود و روحیه و انگیزه بسیجی را نیز تقویت کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: جشنواره اسوه با حضور 30 ​​پایگاه استانی بسیج و بسیجیان ارشد در ارتباط با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مدت دو روز در شهرستان محلات برگزار می شود. شهرستان های استان در این جشنواره حضور فعال و چشمگیری دارند و باید از زحمات همه بسیجیان عزیز قدردانی ویژه ای داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید