پخت و فروش غذا در دفتر احمدی نژاد!

پخت و فروش غذا در دفتر احمدی نژاد!

روز جدید : عنوان رئیس جمهور ایران از سال 84 تا 92 بود اما رئیس جمهوری که رفته رفته جایگاه خود را از دست می دهد و مانند روسای جمهور قبلی مانند خاتمی و روحانی جایی در بین مردم ندارد. اقدامات و اظهارات او شباهتی به شخصیت رئیس جمهور ندارد. او می‌خواهد دیده شود و معلوم نیست چه کسی او را نصیحت می‌کند که هر عملش فرصت بحث و چالش است. پیش از این گفته می شد که وی تحت تاثیر القائات اسفندیار رحیم مشایی بوده و هنوز مشخص نیست این رابطه در زمان آزادی مشایی از زندان ادامه خواهد داشت یا خیر. بکایی به گفته نزدیکانش وضعیت جسمی و روحی خوبی برای مشاوره ندارد. تنها چیزی که باید به آن فکر کرد این است که به نظر نمی رسد او برای توصیه به احمدی نژاد کافی باشد، بنابراین در چنین شرایطی تنها فرض نزدیک به این است که او تصمیم گیرنده است! زمانی که به اکسپوی دبی می رفت و با دختران لو رفته عکس می گرفت یا به بهانه های مختلف مردم را به میدان نارمک می کشاند که در آخرین تماس تنها 50 نفر حضور داشتند و …

داستان فعالیت های اقتصادی

اکنون اخبار جدیدی از اقدامات وی منتشر می شود که جای تعجب دارد. او از ریاست جمهوری شروع به پذیرایی از محلی کرد که به او تعلق داشت و نمی خواست آن را پس بدهد. مشاور سابق احمدی نژاد درباره ویلای 3000 متری ولنیاک که متعلق به بنیاد مستضعفان است به مانیبان گفت: لادن اواخر دولتشان منطقه شیخ بهایی را به دلیل فعالیت های خودش اشغال کرد. اواخر سال 92 دکتر محمدی وزیر دادگستری به دولت گفت که ساختمان ما برای فعالیت قضایی نیاز است. عبدالرضا داوری افزود: زمانی که مقام معظم رهبری از این مشکل با آقای احمدی نژاد مطلع شدند، آقای فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان بود که برخی از اموال آقای احمدی نژاد را برای انتخاب ارائه کردند که در نهایت در اختیار آقای احمدی نژاد قرار خواهد گرفت. این ساختمان یکی از ویلاهای بسیار بزرگ منطقه بود که متعلق به بنیاد مستضعفان و احتمالاً متعلق به مقامات رژیم پهلوی بود. داوری افزود: این ساختمان توسط بنیاد مستضعفان بازسازی خواهد شد. و در اختیار آقای احمدی نژاد قرار می گیرد. از سال 93 آقای احمدی نژاد در این ویلا سکونت دارند، یعنی دفتر اصلی آقای احمدی نژاد آنجاست و این ملک حدود 3000 متر مساحت دارد. دوستانی که از شرکت های منطقه سوال کردند اکنون ارزش ملک را در حدود 1500 میلیارد تن می دانند. داوری درباره کترینگ اینگونه توضیح داد: در این زمین می توان مجتمع بسیار بزرگی ساخت و منافع آن را در اختیار منابع عمومی قرار داد اما آقای احمدی نژاد آن را تحویل گرفت و کترینگ ایجاد کرد. این مجتمع آشپزخانه بسیار بزرگی دارد و بخشی از درآمد آقای احمدی نژاد پذیرایی در مجتمع است که به صورت تلفنی غذا می فروشد. داوری گفت: آقای احمدی نژاد ماهیانه حدود 30 میلیارد تن از این ملک را اجاره دارد که برای انجام فعالیت های سیاسی برای ایشان ایجاد شده است اما جهت گیری های سیاسی ایشان متاسفانه تخریبی است… اعتراض می کنند اما خودشان مشارکت می کنند. در نوعی مطالبه رانت و فساد از این دست. حجم دارایی های احمدی نژاد چقدر است؟ وی در نامه ای به ملک خود در سال 84 اظهار داشت: 1- یک باب منزل مسکونی 175 متری با زیربنای 127 متر مربع با 40 سال سابقه ساخت در منطقه نارمک تهران. ایران از دانشگاه حقوق دریافت می کند 3 – حساب جاری بانک ملی شعبه وزارت کشور مربوط به دوره استانداری در اردبیل که در حال حاضر موجود نیست 4 – خودرو پژو 504 مدل 1977 سفید 5 – دو عدد ثابت “اما مشخص نیست به گفته داور، میزان اموال وی افزایش یافته است.

گزارش تصویری اخیراً در وب سایت سیانون ترک منتشر شده است که در آن اسامی 28 سیاستمدار فعلی و سابق در سراسر جهان و همچنین رئیس جمهور 5 میلیون دلاری سابق ایران درج شده است. به همراه احمدی نژاد، نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه با 4 میلیون دلار، آنگلا مرکل با 11.5 میلیون دلار، اوباما با 11.8 میلیون دلار، بوش پدر و پسرش به ترتیب با 25 میلیون دلار و 26 میلیون دلار، بیل کلینتون دارای 26 میلیون دلار هستند. 80 میلیون دلار، بشار اسد 550 میلیون دلار، فیدل کاسترو رهبر سابق کوبا 900 میلیون دلار و هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا یک میلیارد دلار ثروت دارند. بدون شک او می تواند در مناطق ثروتمند پایتخت زندگی کند، اما از این کار امتناع می کند، شاید به دلیل اینکه به میزان ثروت خود توجهی نمی کند یا معتقد است که نارمک مقر فعالیت سیاسی اوست و معتقد است که مردم. حمایت از این منطقه تعداد انگشت شماری از مردم در آخرین تماس خود این حدس و گمان را رد کردند. احمدی نژاد از روزی که رئیس جمهور شده است بارها نشان داده که علاقه زیادی به دیده شدن دارد و برای رسیدن به هدفش از رفتار و گفتار فروگذار نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید