پخش مسابقات مقدماتی و فینال جام جهانی در سینماها


ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917922

بر اساس موافقت رئیس سازمان سینمایی و اعلام موافقت مسئولان وزارت کشور، مدیران سینماهای کشور حق نمایش مسابقات مقدماتی و فینال مسابقات جهانی فیفا را دارند. جام در سینماها و پروانه نمایش برای سینماها صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی؛ روح اله سهرابی مدیرکل دفتر پخش و پخش فیلم گفت: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور همزمان با مسابقات مقدماتی و فینال جام جهانی سینماهای کشور پذیرای مردم و علاقمندان به فوتبال خواهد بود. در قطر برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مردم از اکران فوتبال در سینماها، پیگیری و رایزنی سازمان سینمایی برای اکران سایر مسابقات جام جهانی نتیجه داده و مسئولان مربوطه در وزارت کشور به منظور افزایش شور و نشاط عمومی و تشویق تماشاگران با نمایش دو بازی. مسابقات مقدماتی و فینال در روزهای شنبه 26 و یکشنبه 27 دسامبر برگزار شد. سهرابی ادامه داد: این تصمیم به اطلاع شورای صنفی رسیده است و در صورت تمایل شورا و موافقت صنوف مرتبط اعم از سینماگران و تهیه کنندگان در خصوص سهم این برنامه، سینماها مجاز به نمایش فوتبال خواهند بود.

لازم به ذکر است قیمت تعیین شده برای فروش بلیت فوتبال مطابق سقف قیمت بلیت سینماها 45 هزار تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید