پدافند هوایی ارتش تمامی تحرکات دشمن به ویژه از طریق خلیج فارس را رصد می کند


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855720

امیر صباحی فرد گفت: سامانه های راداری، موشکی و پهپادی ارتش پدافند هوایی با اشراف کامل و هوشمند در اقصی نقاط کشورمان به ویژه خلیج فارس تمامی تحرکات دشمن را رصد می کنند و در صورت لزوم اقدام قاطع انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در ادامه بازدید از مناطق و گروه های پدافندی غرب کشور به همراه فرماندهان گروه پدافند هوایی خنداب اراک ضمن آزمایش توان رزمی و آمادگی پدافندی گروه مواضع و سیستم های تسلیحاتی مستقر در این واحد.دفاع بازدید شد.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه نیروهای زبده با هوشمندی و هوشیاری پدافند هوایی به صورت 24 ساعته چه در زمان صلح و چه در جنگ خط مقدم حفاظت از حریم هوایی کشورمان هستند، گفت: خنداب یکی از نقاط حساس و راهبردی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی که در میان سایر مناطق و گروه های پدافندی کشورمان وظیفه خطیر و مهمی بر عهده دارد.

وی گفت: سامانه های راداری، موشکی و پهپادی اشراف کامل و اطلاعاتی در اقصی نقاط کشورمان به ویژه خلیج فارس تمامی تحرکات دشمن را رصد کرده و در صورت لزوم اقدام قاطع خواهند کرد. تمام مرزهای جغرافیایی کشورمان قطعاً در هر تهدیدی از سوی بیگانگان با ضربات غافلگیرانه و سنگین به دشمنان مورد استفاده قرار می گیرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی به این نتیجه رسید که اقدامات روانی غربی ها بیشتر ناشی از ضعف آنهاست و تاثیری بر اقتدار و پیشرفت روزافزون مجموعه پدافند هوایی ندارد و این همه معادلات نظامی آنها را به هم ریخته است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید