پدر رامین رضایان کیست؟ | روز جدید

رامین رضاییان یکی از بهترین بازیکنان آموزش دیده فوتبال ایران است. ستاره سابق پرسپولیس و حالا سپاهان اصفهان علاوه بر تمرینات گروهی، همیشه تمرینات ویژه ای را در برنامه خود دارد.

شاید به همین دلیل است که در این سن هم در حمله و هم در دفاع حضور دارد و مانند یک بازیکن جوان 21 ساله بازی می کند. رامین در استوری جدیدی که گذاشته با پدرش تمرین می کند و با پدرش شوخی می کند. کمی آرام تر!

مشکل چیه؟ رامین رضایان در جریان بازی سپاهان مقابل فولاد این مطلب را آپلود کرد. او به دلیل چهار کارت زرد نتوانست سپاهان را مقابل فولاد همراهی کند اما همزمان این ویدئو از تمریناتش با پدرش را بارگذاری کرد تا نشان دهد در روزی که نتوانسته برای سپاهان بازی کند تمرینات و تلاشش را متوقف کرده است.

رضایان را یکی از سریع ترین بازیکنان ایران می دانند. مدافع سابق پرسپولیس در هر بازی نقش موثری در حملات تیمش داشت و همچنین درگیر برنامه های دفاعی بود و به مدت 90 دقیقه دائماً در طول زمین در سمت راست به عقب و جلو می رفت. .

پدر رامین رضایان کیست؟  |  روز جدید

رامین رضایان چند سال پیش در گفت و گو با خبروشی با بیان اینکه در هر مسابقه نزدیک به 12 کیلومتر می دود، گفت: برونکو برای اولین بار این موضوع را مطرح کرد که نشان از اعتماد و ایمان مربی به من دارد. واقعیت این است که توانایی تلاش و محاسبه میزان دوندگی یک بازیکن در هر بازی در حال حاضر در لیگ برتر ما وجود ندارد، اما من همیشه سعی می کنم در طول بازی بدوم و بخشی ثابت از حمله و دفاع باشم. . دو روز تمرین اختصاصی و ایروبیک دارم. البته من در گذشته دو و میدانی هم کار کرده ام! با پدرم تمرین کردم و دویدم. همین تمرینات دو و میدانی بعدها در فوتبال به من کمک زیادی کرد.”

پدر رامین رضایان، عینولا، در جوانی ورزشکار بوده و حتی عنوان قهرمانی نیز دارد. رضاییان در این باره می گوید: پدرم نه تنها ورزشکار بود، بلکه نایب قهرمان ارتش های ایران شد.در مسابقات نیمه استقامت و استقامت.

این ژن دونده در خانواده رضایان منتقل شده و اکنون از پدر به پسر منتقل می شود. با این تفاوت که پسر هنرش را به جای پیست تارتان در مستطیل سبز دویدن می گذراند! جالب اینجاست که معمولا وقتی رامین به ساری (زادگاهش) سفر می کند، زیر نظر پدرش در جنگل می دود و ورزش های سنگین انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید