پدیده جوان مستقل ظهور کرده است

پدیده جوان مستقل ظهور کرده است

خبر عدم اعزام تیم امید ایران به قونیه ترکیه برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، هرچند برای مهدوی کیا و یارانش در تیم امید خبر بدی است اما کادر فنی برخی تیم های لیگ برتر به ویژه مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان از این موضوع خوشحال هستند زیرا پدیده های جوان تیمشان در هفته های ابتدایی لیگ برتر جدید در اختیار آنهاست و می توانند از آنها در ترکیب خود استفاده کنند. بازیکنانی مثل امیرعلی صادقی، محمدمهدی احمدی و یاسین سلمانی.

تیم امید ایران در شرایطی به قونیه سفر نمی کند که شایعات زیادی مبنی بر لغو سفر این تیم به گوش می رسد. از سوال “کرونا” که صبح امروز توسط سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک مطرح شد تا بحث عدم حضور برخی بازیکنان در اردوی امید که منجر به تغییر تصمیم تیم امید شد. کادر فنی تیم

رفع نگرانی یحیی از انتخاب جانشین امیری

محمدمهدی احمدی یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس بود. مدافع چپ مسجد سلیمان جوان فصل گذشته نفت که پس از جدایی علی شجاعی و سعید آقایی با تصمیم یحیی گل محمدی به جمع پایتخت نشینان پیوست. او خیلی زود توانست در ترکیب پرسپولیس جایی پیدا کند زیرا احمدی اولین گزینه یحیی گل محمدی برای بازی در سمت چپ خط دفاعی تیمش در تمام بازی های تدارکاتی قرمزها بود و یحیی به پرسپولیس اعتماد داشت که ستاره جوان به احتمال زیاد ستاره جوانی است. ادامه در لیگ برتر

وحید امیری گزینه اول یحیی گل محمدی برای جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس است که در حال حاضر به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند و علی نعمتی دیگر بازیکنی است که می تواند در سمت چپ برای پرسپولیس بازی کند اما حالا لغو تمرین. اردوی امید احمدی را ساخت او فرصت طلایی را به دست آورد و در هفته های ابتدایی لیگ برتر توانست جایگاه خود را در جمع سرخپوشان پایتخت تثبیت کند.

جانشین ساپینتو برای حسین زاده از تیم امید رسید!

امیرحسین حسین زاده، وینگر تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته رسما از تیم پایتخت جدا شد و تلاش مدیران این باشگاه برای جذب یک وینگر خارجی یا محمد محبی هنوز به نتیجه نرسیده است تا کادر فنی آبی پوشان با چالش مواجه شوند. انتخاب بال برای شروع فصل جدید. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در دیدارهای تدارکاتی به امیرعلی صادقی، وینگر جوان آبی پوشان اعتماد کرد و درخشش ساپینتو باعث شد تا ساپینتو به او به عنوان جانشین حسین زاده در ترکیب استقلال نگاه کند.

صادقی که یکی از مهره های تاثیرگذار تیم امید ایران محسوب می شود، پس از لغو سفر تیم امید برای حضور در مسابقات همبستگی اسلامی، اکنون در اختیار کادر فنی استقلال قرار گرفته و می تواند در هفته های آغازین لیگ برتر به میدان برود. صادقی امیدوار است در هفته های ابتدایی شانس حضور در ترکیب استقلال را پیدا کند و با درخشش در جمع آبی پوشان کادرفنی را متقاعد کند تا او را به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم استقلال انتخاب کنند.

کاپیتان تیم امید، تیم امید مورایس

یاسین سلمانی هافبک و پدیده جوان سپاهان که گمانه زنی های زیادی در مورد آینده فوتبالی خود داشت، سرانجام در جمع طلایی پوشان ماندگار شد تا فوتبال خود را زیر نظر خوزه مورائیس ادامه دهد. سلمانی که کاپیتان تیم امید ایران است حالا باید برای فصل جدید لیگ برتر آماده شود و در تلاش است تا نظر مساعد خوزه مورایس را شبیه محرم نویدکیا جلب کند و جایگاه خوبی در تیم سپاهان به دست آورد. .

سلمانی در دو فصل اخیر عملکرد درخشانی در طلایی پوشان داشته و در حالی که آرزوی لژیونر شدن را در سر می پروراند، امیدوار است در لیگ بیست و دوم روزهای خوبی را در کنار بازیکنان سپاهان سپری کند و روند صعودی خود را در باشگاه اصفهانی ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید