پرتاب سنگ به محض ورود پرسپولیس به ورزشگاه آغاز شد/ قرمزها در ورزشگاه تعطیل شدند!


ساعت: 23:28
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840069

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات تبریز؛

باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات تبریز بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات تبریز بیانیه ای صادر کرد و اعلام کرد اتفاقات این ورزشگاه به یک مرحله محدود نمی شود، بلکه از لحظه ورود این تیم به ورزشگاه است. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: سنگ اندازی از لحظه ورود پرسپولیس به ورزشگاه آغاز شد.

در حالی که یحیی گل محمدی و دستیارش عسگری در حال بازدید از زمین و کیفیت چمن بودند، سنگی به سمت آنها پرتاب شد و به پهلوی عسکری برخورد کرد.

با گرم شدن بازیکنان، فحاشی ها و سنگ اندازی ها ادامه داشت و مسئولان پرسپولیس به ناظر بازی هشدار دادند که بازیکنان این تیم در ابتدای بازی در امان نیستند.

گل محمدی قبل از شروع بازی به دلیل محرومیت از نیمکت نشینی قصد داشت به مکان ویژه ای برود که همانطور که از فیلم ها و عکس ها مشخص است با پرتاب اشیا، سنگ و آجر از روی نیمکت به بیرون پرتاب شد. میزبان طرفداران! پلیس او را همراهی می کرد.

به گزارش دانا؛ اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعاتی پس از بازی در ورزشگاه ماندند و نتوانستند آنجا را ترک کنند. پرسپولیس حدود دو ساعت پس از اعلام بازی همچنان در رختکن ورزشگاه یادگار امام بود.

پرسپولیسی ها منتظر بودند تا جمعیت تبریز در اطراف ورزشگاه و بزرگراه منتهی به ورزشگاه متفرق شوند تا شرایط خروج آنها از ورزشگاه فراهم شود تا بتوانند ورزشگاه یادگار امام تبریز را به مقصد فرودگاه ترک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید