پرداختن به مشکل قوانین ارزشیابی معلمان

پرداختن به مشکل قوانین ارزشیابی معلمان

وی به کسب مدال های رنگی المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی به همت دانش آموزان کرمانی اشاره کرد و تصریح کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات موثری در حوزه آموزش و پرورش استان انجام شده که نتایج آن در حوزه های مختلف مشهود است.

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص اعتبار ویژه برای حذف هنرستان ها در کشور خبر داد و افزود: اختصاص اعتبار برای تکمیل مدارس خیریه و تکمیل استخرهای دانش آموزی از مهمترین مصوبات سفر ریاست جمهوری به کرمان است. استان

وی تصریح کرد: با حاکمیت جهادی دولت انقلابی اتفاقات خوبی در کشور افتاده است و دولت با اقتدار پای میز مذاکره می نشیند و مطالبه خود را با قدرت و اقتدار خاص مطالبه می کند.

نوری افزود: با اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران به الگوهای ارزشمندی رسیده ایم و به دنیا آورده ایم. اما ایراداتی هم وجود دارد که باید شبانه روز برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی گفت: دولت، حکومتی مردمی و توسط مردم و برای مردم است و خدمت به مردم به ویژه مردم در مناطق دورافتاده مایه افتخار دولت انقلابی است.

وزیر آموزش و پرورش نقش موثر آموزش و پرورش را در توسعه و پیشرفت کشور برشمرد و گفت: اگر نظام آموزش و پرورش وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، مشکلات و معضلات کشور در حوزه های مختلف به ویژه آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد.

وی تصریح کرد: راهبرد اصلی ما تربیت آموزش و پرورش به سمت کار درست و باکیفیت است و معلمان در دورترین نقاط کشور با کمترین امکانات آثار قربانی و قربانی خاصی از خود نشان می دهند.

نوری با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است، گفت: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان به مدرسه کوچکی تبدیل شده که باید به دانشگاه جامع تبدیل شود.

وی افزود: مشکل آیین نامه ارزشیابی معلمان برطرف شده و روند اجرای طرح نظام ارزشیابی معلمان آغاز شده است و معلمان باید از قانون ارزشیابی برای ارتقای نظام آموزشی و ارتقای شغلی خود استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی آینده مدارس حضور خواهند داشت و با مساعدت ستاد ملی تاج و تخت اقدامات لازم برای برگزاری کلاس های حاضر اندیشیده شده است.

وی از اختصاص اعتبار ویژه برای ساخت 2100 فضای ورزشی درون مدرسه ای خبر داد و افزود: فضای ورزشی درون مدرسه ای نمونه عینی عدالت آموزشی است که اقدامی کم نظیر در تاریخ آموزش و پرورش کشور است.

نوری بیان کرد: معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند و برای ایجاد نشاط و نشاط در بین فرهنگیان مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان در سراسر کشور با حضور بیش از 3 هزار فرهنگی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید