پرداخت بیمه کارگران شهرداری غزه با تاخیر 5 ماهه / ابطال مجوز به دلیل بدهی


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878948

زیرکی در خصوص معوقات تامین اجتماعی نیروها گفت: حق بیمه کارگران این شهرداری پنج ماه به تاخیر افتاده و طی رایزنی های انجام شده مقرر شد حق بیمه تامین اجتماعی به صورت اقساطی پرداخت شود اما به دلیل عدم پرداخت حق بیمه. پرداخت، بدون طبقه بندی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا زیرکی شهردار گزی در گفت و گو با خبرنگار عصرتراک در این شهر در خصوص معوقات قانونی نیروهای شهرداری گفت: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم معوقات نیروها بسیار زیاد بود اما الان به 3 رسیده است. ماه ها.

قاضی در خصوص معوقات تامین اجتماعی توضیح داد: حق بیمه کارگران این شهرداری پنج ماه به تاخیر افتاده و طی رایزنی های انجام شده مقرر شد حق بیمه تامین اجتماعی به صورت اقساطی پرداخت شود اما تا زمان عدم پرداخت موعد پرداخت شود. “

وی ادامه داد: علیرغم اینکه حق بیمه کارگران شهرداری گازی چندین بار به صورت اقساطی پرداخت شد اما پرداخت نشد. واریز کنیم

زیرکی در خصوص سایر حق بیمه ها توضیح داد: با توجه به بالا بودن مبلغ و عدم امکان پرداخت به موقع این حق بیمه و عدم امکان قسط قبلی، مابقی مبلغ را در چند قسط از جمله جریمه پرداخت خواهیم کرد. 150 میلیون تومان از 660 میلیون تومان معوقه بخشوده شد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان واگذاری به شهرداری با بدهی های هنگفتی مواجه شدیم. با توجه به بدهی شهرداری قضایی به سازمان «سمت» مجوز سنگ‌شکن باطل شد و باید بسته می‌شد، اما با گذشت 270 میلیون تومان، به 217 میلیون تومان رسیدیم و باید تا مرداد ماه تسویه شود. امسال.

زیرکی همچنین درباره بدهی هایی که دستگاه ها و ادارات دولتی به شهرداری قاضی دارند، توضیح داد: در خصوص بدهی هایی که ادارات مختلف به شهرداری قاضی دارند، جلسات ادارات مختلف تشکیل شد و متأسفانه به عنوان کمیسیون ذیل ماده ، برای بازپرداخت شهردار نیاز به یک سری اسناد و مدارک است که تاکنون دریافت نشده است و امیدواریم با سفر رئیس جمهور به استان بتوانیم اعتبارات را جمع آوری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید