پرداخت حقوق و مزایای معلمان، خرید کامل خدمات

پرداخت حقوق و مزایای معلمان، خرید کامل خدمات

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از کمبود معلم در کلاس های درس در سال آینده مطمئن می شویم، گفت: معلمان نیمی از حقوق و نیمی از مزایا دریافت کردند و حقوق و مزایای آنها در دولت سیزدهم تکمیل شد.

وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رئیس جمهور در سفر به اردکان عملیات عمرانی شهرک 20 هکتاری کوثر آموزش و پرورش اردکان را آغاز کرد.

وزیر آموزش و پرورش در اولین برنامه مدرسه خیریه ششم کلاسه سید مجید سیدی را با زیربنای 1100 متر مربع به بهره برداری رساند.

این مدرسه با وام 70 میلیارد ریالی خیر محترم راه اندازی و طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات عمرانی شهرک 20 هکتاری آموزش و پرورش کوثر از دیگر برنامه هایی بود که به عنوان یکی از برنامه های سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان یزد توسط وزیر آموزش و پرورش در شهرستان اردکان کلید خورد.

همچنین وزیر آموزش و پرورش در دیدار با جمعی از خیرین، فرهنگیان و مدیران شهرستان میبد اظهار داشت: ما عموماً در نسل اول مدرسه یا دانشگاه هستیم و فقط آموزش محور کار می کنیم. ; فقط تعداد کمی از مدارس به شیوه ای پژوهش محور فعالیت می کنند. تعداد کمی از دانشگاه ها به سمت کارآفرینان و به ندرت به سمت مسئولیت اجتماعی گرایش دارند.

نوری گفت: اگر قرار است آموزش و پرورش متحول شود، پیگیری آموزش باید به یک دغدغه ملی تبدیل شود.

وی افزود: باید از سواد اسمی به سواد چند بعدی برویم، سوادهایی که منجر به ایفای مسئولیت اجتماعی می شود; سواد باید از یک اسم به مفهوم تبدیل شود و دانش آموزان باید به اندازه کافی بتوانند درک و تجزیه و تحلیل کنند، نه تنها به استنباط بسنده کنند. همچنین معلمان نیمی از حقوق و نیمی از مزایا دریافت کردند و حقوق و مزایای آنها در دولت سیزدهم تکمیل شد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: معلمان نظام رتبه بندی را به عرصه ای برای ارتقای کیفی نظام آموزشی تبدیل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید