پرداخت مالیات استان بوشهر در خزانه و درخواست های مکرر بودجه / بوشهر در حوزه درمان آخرین استان کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس، در استان بوشهر شرکت ها و معادن بزرگی وجود دارند که هر ساله مالیات کلانی به خزانه می پردازند، اما این مالیات نقش چندانی در توسعه استان بوشهر حتی ضرر و زیان این شرکت ها مانند سیمان ندارد. و پتروشیمی ها جبران نمی شود.

شرکت های بوشهری گاهی در آلودگی محیط زیست نقش بسزایی دارند که به نوبه خود مشکلات بهداشتی زیادی را برای مردم استان ایجاد می کند و بخشی از مالیاتی که این شرکت ها می پردازند باید صرف حوزه پزشکی استان شود که این امر به درستی صورت نگرفت.

نمایندگان می توانند مطالبات استان را در مجلس پیگیری کنند
هر چند نماینده مجلس به دلیل نفوذی که در مجلس دارد و همچنین وظیفه نظارتی مجلس باید برای رسیدگی به این موضوع اقدام کند اما خود نمایندگان نیز از این وضعیت گلایه دارند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان به دلیل پذیرش شرکت های بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی درآمد مالیاتی بسیار خوبی دارد اما سهم بوشهری ها از این درآمد بسیار است. کم اهمیت.

عبدالکریم جمیری در نشست هماهنگی دستگاه های اقتصادی استان بوشهر با اشاره به لزوم هماهنگی و هم افزایی بیشتر متولیان اقتصادی برای جبران محرومیت ها و عقب ماندگی های استان گفت: به دلیل عدم هماهنگی بین ایجاد این هماهنگی، گرهی از مشکلات گشوده نخواهد شد.

1016157593536 خبر خاکستری

درآمدهای مالیاتی شرکت های بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی کجا می رود؟

وی ادامه داد: استان بوشهر به دلیل خانوار بودن شرکت های بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی درآمدهای مالیاتی بسیار خوبی دارد اما سهم مردم استان از این درآمدها بسیار ناچیز است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم هماهنگی با مودیان عمده برای کمک به بهداشت، درمان و آموزش استان گفت: مالیات های کلانی در استان از شرکت های بزرگ دریافت می کنیم و آنها را واریز کنید، سپس باید درخواست توزیع کنیم تا کمترین بودجه را بگیریم، در حالی که در حوزه بهداشت، درمان و زیرساخت های آموزشی مشکلات زیادی داریم.

جمیری بیان کرد: ما آخرین استان کشور در حوزه درمان هستیم، از ظرفیت مودیان کلان می توان برای ساخت درمانگاه، تجهیز بیمارستان ها و نوسازی مدارس استفاده کرد که این امر مستلزم برنامه ریزی خردمندانه برای استفاده از صلاحیت و شناسایی مودیان کلان در حوزه است. استان.” به درآمدهای مالیاتی بالا علاقه نشان دهید.

وی گفت: باید با انجام کار کارشناسی و تلاش برای رفع مشکلات برنامه ریزی و گام برداشتن در جهت توسعه با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان، هدف جدی تری را تعیین کنیم.

دولت انقلابی باید برای جبران عقب ماندگی گذشته تلاش کند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در استان بوشهر با فرصت های فراوان و برکات فراوانی که دارد کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. جدید را می توان برای جبران عقب ماندگی استفاده کرد.

جمیری گفت: از آقای رئیس جمهور خواسته ایم که نگاه دولت به این استان با این همه ثروت و ظرفیت را تغییر دهد، ایشان هم قبول کردند که این استان با این همه برکت کمبود و محرومیت نداشته باشد. در جلسات با وزرا بر این مهم تاکید کردیم، باید با توجه به این حمایت ها و نگاه مثبت دولت اولویت ها را در استان تعیین کنیم و با رهبری استاندار محترم و همکاری دستگاه های اجرایی در جهت توسعه و پیشرفت کار کنیم. استان.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی با تمام توان و ظرفیت آماده کمک به مسئولان استانی در این خدمت رسانی هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید