پرداخت های کمیته ملی المپیک به فدراسیون فوتبال مستمر نیست/ 2 مسئول بلندپایه ورزش آسیا به تهران آمدند.


ساعت: 08:23
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844336

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ «ما در تلاشیم تا تصویب اساسنامه را بگیریم. در این زمینه استدلال های خود را به کمیته بین المللی المپیک ارسال کرده ایم و شاهد پاسخ آنها هستیم. با توجه به پایان روز یکشنبه هفته جاری، جلسه هیات اجرایی یکشنبه هفته آینده در محل فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این جلسه گزارش عملکرد فدراسیون توسط هادی ساعی ارائه می شود و همچنین بررسی برنامه های پیش روی کمیسیون و مسائل روز از دیگر موضوعات این جلسه است. با واریز 7 درصدی اخیر به فدراسیون ها، سقف کمک های مصوب را به 50 درصد رساندیم. پیش از این فدراسیون ها 43 درصد از بودجه خود را دریافت می کردند.

سعیدی در خصوص حمایت های مالی از فدراسیون فوتبال گفت: پرداخت ما به فدراسیون فوتبال مستمر نیست اما هیات اجرایی کمک های موردی را به تیم امید تایید کرده است. این کمک ها در 2 مرحله و در هر مرحله 500 میلیون تن ساخته شد. اگر نیاز به مورد دیگری برای کمک به تیم فوتبال امید باشد بسته به شرایط مالی و شرایط کمک خواهیم کرد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص زمان دقیق شروع مراحل ثبت نام از کاندیداها تایید کرد: تاریخ دقیق ثبت نام در جلسه هیات اجرایی مشخص می شود البته تیرماه را در نظر می گیریم. 11 در جلسه بعدی هیات اجرایی، پیش نویس اولیه آیین نامه نخبگان قرائت و سپس موارد مربوطه بررسی می شود.

وی در تشریح سفر مسئولان عالی رتبه ورزش آسیا به تهران تصریح کرد: حسین المسلم و حیدر فرمان دو مقام عالی رتبه شورای المپیک آسیا روز شنبه 21 خرداد به ایران سفر می کنند و با معاون اول نخست وزیر دیدار می کنند. و مقامات عالی رتبه ورزش موزه ملی ورزش، بازی های المپیک و پارالمپیک و آکادمی ملی المپیک، نشست خبری و نشست با اعضای هیات اجرایی از برنامه های اصلی این سفر یک روزه خواهد بود.

سعیدی با اشاره به پوشاک کاروان ورزشی ایران برای بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: برای حضور کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی، مراحل اولیه تهیه ارز انجام شده و طی چند روز آینده ارز لازم خریداری می شود. قرارداد لباس کاروان انجام می شود و خرید چمدان و کفش و … انجام می شود.

وی در پایان به خبرنگاران گفت: سفر رسمی صالحی امیری به دعوت رئیس کمیته المپیک مجارستان انجام می شود. رئیس کمیته المپیک مجارستان پیش از این به ایران سفر کرده بود. رئیس کمیته ملی المپیک ایران اواخر هفته آینده راهی کشور می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید