پرسپولیسی شدن این استقلال به نظر گل محمدی بستگی دارد

پرسپولیسی شدن این استقلال به نظر گل محمدی بستگی دارد

از زمانی که کادر فنی قرمزها به دنبال مهاجم خارجی هستند، بحث پیوستن شیخ دیابته به پرسپولیس به گوش می رسد اما هر بار که این موضوع به رسانه ها می رسد، مربیان پرسپولیس یا مسئولان این باشگاه تاکید می کنند که این مهاجم سابق. استقلال و فصل گذشته الغرافه در تفکرات سرمربی جای دارد، پرسپولیس رفته و دیاباته پرسپولیس نخواهد بود.

در همین رابطه از روز گذشته بار دیگر این خبر منتشر شد که شیخ دیاباته می تواند همسر یورگن لوکادیا شود و این بار یحیی گل محمدی مشکلی برای جذب این بازیکن ندارد. البته این داستان هم وجود دارد که سرمربی پرسپولیس هنوز در مورد دیابات به جمع بندی نهایی نرسیده و فعلا مشغول سنجیدن این انتقال احتمالی است.

همانطور که هاباروشی نوشته است، این که یحیی ناگهان با آوردن شیخ موافقت کرد، دلایل متعددی داشت. اولین نکته این است که گل محمدی شیخ را به عنوان مهاجم دوم و ذخیره می خواهد. نکته بعدی آشنایی دیاباته با فضای فوتبال ایران است و با توجه به شروع لیگ، این بازیکن خیلی زود با شرایط موجود سازگار می شود، او دوست دارد یک مهاجم بلند قد در تیمش داشته باشد. نکته دیگری که باعث خوشحالی گل محمدی با جذب شیخ شد، قیمت کمتر این بازیکن نسبت به سایر گزینه های مشابه موجود در بازار است. همانطور که شنیدیم شیخ برای پرسپولیس شدن حدود 300 هزار دلار می خواهد و باشگاه پرسپولیس که برای جذب لوکادیا هزینه زیادی کرده است مشکلی برای پرداخت دستمزد دیاباته ندارد.

پیش از این شنیده شده بود که دلیل اصلی عدم جذب یحیی گل محمدی به دلیل شرایط جسمانی و سلامتی دیابات، همین بازیکن بوده است. ظاهرا سرمربی پرسپولیس اعلام کرده بود که هر دو زانوی دیاباته به شدت آسیب دیده است و او نمی تواند با چنین بازیکنی شانس بیاورد.

با این حال، این احتمال وجود دارد که اگر یحیی از جذابیت گزینه های دیگر ناامید شود، در نهایت با رایج شدن دیابت موافقت کند.

به هر حال تا هفته آینده خط حمله پرسپولیس و جذب دومین مهاجم خارجی این تیم قطعی می شود و با توجه به اینکه دیابات و تامیروف همان مدیران هستند، بعید به نظر می رسد که مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد. انتقال .

دیدگاهتان را بنویسید