پرسپولیسی ها خیلی شلوغ می کنند

وی ادامه داد: به هر حال باید احترام فردی که چند سال از حاضران در ورزشگاه کرمان بزرگتر است رعایت شود. رفتار یکی از کارمندان زشت بود و امیدوارم دلیل موجهی برای رفتارش داشته باشد. در مجموع استقلال روز خوبی را سپری کرد و با یک برد ارزشمند و مطمئن شرایط مقدماتی او بهتر شد و راهی کورس قهرمانی شد.

منوچهری درباره اخراج ساپینتو در آن مسابقه گفت: فکر می کنم یکی از معدود مواردی بود که ساپینتو مقصر نبود و بی گناه بود. به هر حال شیوه مربیگری ساپینتو اینگونه است و نمی توان او را سرزنش کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد ضعیف رضایی در دیدار برابر مس و تکرار اشتباهات گذشته اظهار داشت: به هر حال رضایی دروازه بان آینده دار فوتبال محسوب می شود اما استرس زیادی دارد. امیدوارم با برنامه ریزی کارکنان هر چه زودتر به شرایط ایده آل بازگردد و بتواند بر احساساتش غلبه کند.

وی درباره گل قیدی در این بازی پس از مدت ها گفت: قایدی جایزه 3-4 هفته ای را گرفت که خوب بازی کرد و گل زد. به نظر من تمایل کایدی با نتیجه گیری استقلال همراه است و این نوید روزهای خوب در پیش است.

منوچهری درباره بازی بعدی استقلال گفت: استقلالی ها بعد از 2 برد متوالی در موقعیتی قرار دارند که برای حفظ شرایط ایده آل خود باید در مسابقات خود پیروز شوند.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه پرسپولیسی ها مدعی هستند اشتباهات داوری برایشان زیاد اتفاق می افتد، گفت: به هر حال پرسپولیسی ها خیلی کار را شلوغ می کنند. اگر اشتباهات داوری استقلال در 6-7 سال اخیر را جمع کنید، بیشتر از اشتباهات داوری حریف است. همانطور که می گویند از بهانه های آنها قوی تر باشید و از شعار دادن دست بردارید.

منوچهری در پایان درباره ادعای پرسپولیس مبنی بر قهرمانی فلان تیم گفت: نظر خاصی ندارم اما اگر اینطور است باید بگوییم در 6-7 سال اخیر فلان تیم قهرمانی بیشتری کسب کرده است. نسبت به سایر تیم ها

دیدگاهتان را بنویسید