پرسپولیس آخرین هادی را زد

پرسپولیس آخرین هادی را زد

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: با توجه به اظهار نظر مدیران عامل باشگاه های فجر شهید سپاسی و سپاهان علیه باشگاه پرسپولیس، ذکر نکاتی برای تنویر افکار عمومی و همچنین مسئولان مذکور ضروری است و امیدواریم که در نظرات دقت بیشتری داشته باشید، بیشتر بخوانید و صادقانه تر باشید، مخصوصاً وقتی صحبت از محبوب ترین و محبوب ترین تیم ایران باشد.

مدیران عامل فجرسپاسی و سپاهان طی دو روز گذشته اظهارات کذب و مطالعه نشده ای را درباره پرسپولیس مطرح کرده اند و نیاز به توضیح روشنگری را اجتناب ناپذیر کرده اند.

البته باشگاه پرسپولیس مفتخر است که در اقصی نقاط ایران از جمله شیراز و اصفهان هواداران زیادی دارد.

در ابتدا باید به صحبت های مدیرعامل فجرسپاسی درباره بازی جوانمردانه اشاره کرد. این اظهارات در حالی مطرح شد که در واقع این اصل از سوی برخی بازیکنان تیم فجرسپاسی رعایت نشد. چون وقتی بازی متوقف نشد بدون مشکل به بازی ادامه دادند و مشخص بود که سوء استفاده صورت گرفته است.

از سوی دیگر، رفتار صادقانه و حرفه ای مستلزم عدم اظهار نظر مداخله جویانه در مورد مسائل داخلی تیم های دیگر است. اگرچه اصلاً انتظار ارزش یک مدیر اجرایی ارزشمند باشگاه را نداشتیم. در حالی که سقوط بازی فجر شهیدسپاسی را متوقف کرد، پرسپولیسی ها با تماشای چند صحنه متوجه این موضوع شدند. بدون شک مدیرعامل این باشگاه نمی تواند اینگونه در مورد تیم پرسپولیس و مربی محترمش اظهار نظر کند.

اما موضوع دیگر اظهار نظر مدیرعامل سپاهان در تلویزیون بود. در ابتدا سوالی را که از وی در مورد استفاده از عکس برخی بازیکنان با سابقه بازی در پرسپولیس پرسیده شد را یادآور می شویم، این تیم بود که این حرکت را غیرحرفه ای و نادرست خواند.

با توجه به اظهارات نادرست آقای ساکت در دفاع از اقدام غیرحرفه ای، غیراخلاقی و غیرقانونی حذف ستاره از لوگوی باشگاه پرسپولیس، باید به اطلاع ایشان برسانیم که این باشگاه لوگوی رسمی باشگاه را تغییر داده است که قابل پیگیری است.

مدیرعامل سپاهان در دفاع از رفتارهای به اصطلاح بدخواهانه پرسپولیس به نبود مقررات برای قرار دادن ستاره بر روی لوگوی پرسپولیس اشاره کرد و این در حالی است که این برند به صورت رسمی با ستاره در ثبت شرکت ها و علائم تجاری ثبت شده است.

این نشان با تمام اجزای آن مورد تایید فدراسیون، سازمان لیگ و کنفدراسیون آسیاست.

چطور آقای ساکت ادعا می کند که باشگاهش یک حرفه است اما از اصل ساده و ابتدایی حرفه ای پیروی نمی کند که به لوگوی باشگاه دیگری که نماد اصلی هویت اوست احترام بگذارد؟! آیا پیگیری یکسری هواداران زشتی که در چند سال اخیر مقابل پرسپولیس بوده اند نشان از حرفه ای بودن آنها دارد؟!

باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر عذرخواهی رسمی این باشگاه و مدیرعامل آن به صورت جداگانه است.

امیدواریم فوتبال ایران به فضای احترام متقابل تبدیل شود و رویه ای که از اوایل دهه 80 با ظهور عده ای و اقدامات آنها رواج داشت از بین برود. در پایان تاکید می شود باشگاه پرسپولیس با جدیت برای حفظ حقوق معنوی باشگاه، اعضای تیم و هواداران محترم تلاش خواهد کرد و قدم کوتاهی در این راه برنخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید