پرسپولیس از جدایی ستاره های گران قیمت قرمز سود می برد

پرسپولیس از جدایی ستاره های گران قیمت قرمز سود می برد

یحیی گل محمدی برای جبران نقاط ضعف تیمش در نیم فصل به دنبال جذب چند بازیکن است اما در شرایطی که تیم های لیگ برتری برای گرفتن رضایت نامه اعداد فرد جمع آوری کردند، سرمربی سرخ ها بحث تعویض چند بازیکن را مطرح کرد. برای تیمش

در روزهای اخیر خبرهای زیادی مبنی بر پیشنهاد تعویض بازیکن پرسپولیس با چند بازیکن لیگ برتری شنیده می شود اما جالب اینجاست که نام رضا اسدی در تمام این اخبار به چشم می خورد.

هافبک سرخ ها در ابتدای فصل با سر و صدای زیادی به پرسپولیس پیوست اما هرگز نتوانست عملکرد درخشان خود را در سایپا و تراکتورسازی تکرار کند تا کاملا از تفکر فنی یحیی گل محمدی خارج شود.

به نظر می رسد قرمزها به طور جدی به دنبال جایگزینی رضا اسدی با یکی از گزینه های مد نظر یحیی گل محمدی در نیم فصل هستند. پرسپولیسی عزیز در صورت موافقت با جدایی به نفع قرمزها نیز خواهد بود.

برخی منابع خبری در ابتدای فصل رقم قرارداد رضا اسد را بین 10 تا 20 میلیارد در هر فصل عنوان کردند که کمی اغراق آمیز به نظر می رسد. اما اگر همین 10 میلیارد را در نظر بگیریم، قرمزها با رقم 5 میلیاردی که باید برای نیم فصل دوم به اسد پول بدهند، می توانند رضایتنامه دو بازیکن لیگ برتری را بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید