پرسپولیس انتقام استقلال سپاهان را گرفت

پرسپولیس انتقام استقلال سپاهان را گرفت

بهروز سلطانی بازیکن قدیمی تیم پرسپولیس درباره برد پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: پرسپولیس هر چقدر هم که در هفته های قبل ضعیف و دور از انتظار به نظر می رسید، واقعا مقابل سپاهان خوش درخشید.

وی افزود: از پرسپولیس انتظار چنین تیمی را داریم. تیمی که پر از حمله است، تیمی که اجازه نمی دهد حریف از زمین خودش بیرون بیاید. پرسپولیس در شرایط مهمی این برد را به دست آورد.

کارشناس فوتبال کشور در این باره برای ما توضیح داد: شکست دادن سپاهان در لیگ برتر حتی در خانه با 4 گل هم کار هیچ تیمی نیست. پرسپولیس ثابت کرد اگر می خواهد مثل آب قهرمان شود فقط باید بخواهد. نمی دانم چه شد که این پرسپولیس را جلوی هواداران یا بازی آلومینیوم و حتی فولاد ندیدیم!

وی ادامه داد: اگر پرسپولیس در این تورنمنت مثل بازی با سپاهان عمل می کرد همانطور که گفتم 9 امتیاز می گرفت و حالا سپاهان با حسرت به جایگاه پرسپولیس نگاه می کند اما متاسفانه به نظر می رسد پرسپولیس خسته شده است و در بازی با سپاهان این تیم دوباره قدرت و انرژی خواهد گرفت

سلطانی همچنین درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان گفت: همه بچه ها خوب بودند. مطمئناً وقتی آل کثیر می تواند به سپاهان گل بزند به این معناست که تک تک افراد از علیرضا بیرانوند گرفته تا خط هافبک و هجومی، وقتی توپ به سمت مهاجم می رود و او گل می زند، خوب کار کرده اند.

وی افزود: خوشحالم سیامک نعمتی بعد از مدت ها وارد تیم شد و گل زد. امیدوارم کادر فنی ارزش بیشتری برای این بازیکن قائل شود، هرچند خوشبختانه پرسپولیس امروز بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد که نباید آنها را فراموش کرد.

بازیکن سال های آخر پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که محمد عمری یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در این بازی بود. این دونده جوان شجاع آنقدر پشت مدافعان و هافبک های سپاهان حرکت کرد که موفق به گرفتن پنالتی شد. امیدوارم پرسپولیس قدر این بازیکن را بداند و البته محمد عمری هم قدر خودش را بداند و به خاطر جوانی از او عقب نماند.

سلطانی با اشاره به نتایج تیم سپاهان در لیگ برتر گفت: همین سپاهان استقلال را رفت و برگشت و شاید پرسپولیس در این دیدار انتقام استقلال را گرفت. اگرچه یک بازی برگشت دیگر باقی مانده است، اما مطمئنم پرسپولیس در این دیدار سپاهان را شکست خواهد داد. اما نکته مهم این است که این پیروزی نشان داد که به زودی تغییرات بزرگی در جدول رده بندی لیگ برتر رخ خواهد داد و پرسپولیس بار دیگر صدرنشین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید