پرسپولیس برای بردن به چه بازیکنانی نیاز دارد؟

پرسپولیس برای بردن به چه بازیکنانی نیاز دارد؟

مرتضی کرمانی مقدم درباره لغو دیدار پرسپولیس و شهرهدرو و همچنین شرایط فصل آینده این تیم اظهار داشت:

لغو بازی پرسپولیس با شهرهدرو چه ضرری به این تیم می زند؟

اما زمانی که کادر فنی تیم و برنامه هایش را برای بازی روز سه شنبه آماده می کند، تعویق یک روزه بازی می تواند برنامه های آنها را مختل کند. متاسفانه هوای تهران آنقدر آلوده بود که نمی توانستم نفس بکشم. هیچ چیز بهتر از این وجود نداشت. اما ظاهرا بدشانسی پرسپولیس تمام نشده است.

تو چی میگفتی

در مجموع پرسپولیس در این فصل لیگ را با شرایط خوبی شروع نکرد. اول اینکه سه بازیکن اصلی خود را در ستون فقرات تیم از دست داد و عموما در پست دفاعی، هافبک و حمله با مشکل مواجه شد. سپس مشکلات مدیریتی و مالی یکی پس از دیگری شرایط را برای کسب ششمین قهرمانی متوالی تحت تاثیر قرار داد و حالا که پرسپولیس برای رسیدن به مقام نایب قهرمانی لیگ و تثبیت جایگاه دوم خود در جدول تلاش می کند، بازی او در این مسابقات به تعویق افتاده است. بر عملکرد کلی تیم تاثیر می گذارد. گرد و غبار به این تیم هم رحم نکرد.

اما آیا این شرایط برای شهرستان هودرو هم وجود دارد؟

شهر خودرو چیزی برای از دست دادن ندارد و برای ماندن در لیگ باید در دو بازی اخیر پیروز شود و در راس سری خود شکست بخورد که بعید است. از این نظر قطعا با سبک انتحاری بازی می کنند اما پرسپولیس هم باید در این بازی صددرصد پیروز شود. به همین دلیل است که او نمی تواند چیزی را به اما اگر. یک روز اضافه در اردو هم بار مالی و هم بار فنی منفی را برای باشگاه به همراه دارد. اگر مربی باشید متوجه منظور من می شوید. این بچه ها روز قبل از بازی تمرین سختی نکردند تا روز مسابقه به میدان بروند، حالا که بازی آنها یک روز بعد انجام می شود، وضعیت آنها آنالیز می شود. در این روزهای بد تهران هم نمی توان تمرین خاصی انجام داد. پرسپولیس باید بتواند بازی شهرهدرو را برد.

به نظر شما این بازی برگزار می شود؟

در شرایط فعلی امروز اصلاً نمی توان این را پیش بینی کرد! اما به صراحت گفته می شود که اگر فردا هوا خوب باشد، مسابقه برگزار می شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا دوباره پرسپولیس دچار مشکل نشود.

چه توصیه ای به کادرفنی باشگاه برای فصل آینده دارید؟

قطعا پرسپولیس باید در فصل نقل و انتقالات نقاط ضعف خود را برطرف کند. کاری که او در این فصل نتوانست انجام دهد، باید این بار در نقل و انتقالات تابستانی انجام دهد تا فصل آینده را با قدرت لیگ برتر آغاز کند. اگر نقاط ضعف برطرف نشود فصل بعد هم وضعیت به همین منوال خواهد بود.

به نظر شما پرسپولیس در کدام پست ها باید بیشتر تقویت شود؟

باید در همه موقعیت ها تقویت شود. از داخل دروازه تا بالای خط حمله. مطمئنا یحیی گل محمدی و کادر فنی تیم مدت هاست که به این مسائل فکر می کنند و می دانند چه باید بکنند. فقط مدیریت باید منابع مالی را برای باز نگه داشتن کادر فنی فراهم کند. زمان را نباید تلف کرد. مطمئن باشید لیگ برتر بعدی از هم اکنون آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید