پرسپولیس به دنبال امتیاز رایگان + عکس


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840624

صدای سپاهان واکنش متفاوتی به اتفاقات دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، در حالی که تمامی رسانه های پایتخت با بی توجهی به اتفاقات چند سال اخیر فوتبال کشور و در اقدامی کاملا مغرضانه و به دور از اخلاق حرفه ای به دنبال محکومیت تراکتورسازی و هوادارانش در دیدار مقابل پرسپولیس هستند، صداوسیما سپاهان» در حاشیه این دیدار واکنش نشان داد.

تیتر شماره امروز این روزنامه به جنجال پرسپولیس اختصاص دارد و با عنوان: پرسپولیس به دنبال امتیاز مجانی برای نایب قهرمانی است. تیتر دیگری که روی جلد این روزنامه قابل توجه به نظر می رسد این است: یک باشگاه سکوی ملی دارد و همه باشگاه ها را مقصر می داند.


c8ec5beb a78f 40ae 9452 8b65cd8ce501 خبر خاکستری

اما علیرغم همه حواشی که در دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس به وجود آمد، تیم 9 نفره تهرانی موضوع بی توجهی به اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) بود که یک روز بعد مشخص شد که سعید حقایی نیز در آنجا برکنار شد.پرسپولیس. استراحت در طول مسابقه بین دو تیم باید حداقل نیم ساعت با یک دوست کمتر انجام می شد.

تراکتوری ها هم مدعی هستند که با توجه به گیم پلی بازی و برتری عددی، احتمال شکست پرسپولیس در دقایق باقی مانده از بازی بسیار زیاد است و این تیم از ترس باخت و با وجود موافقت گروه داوری برای از سرگیری بازی این دو، متواری شده است. تیم ها از ادامه بازی خودداری کردند. نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید