پرسپولیس جاسوس دارد؟ | روز جدید

پرسپولیس جاسوس دارد؟  |  روز جدید

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در این خصوص گفت: شاید تعجب کنید. آیا می دانید قبل از بازی ذوب آن سه چهار روز اصلا با تیم تمرین نکردم؟ این نشان می دهد که این تیم چقدر بزرگ است و دیگر خبری از اخبار داخلی در مورد تیم قبلی نیست. من ویروس داشتم و در خانه استراحت می کردم و چهار روز پیش با بچه ها نبودم.»

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در سال های اخیر از مشکلی در این تیم گلایه زیادی داشت.

به عنوان مثال مهرماه سال گذشته و در حالی که پرسپولیس خود را برای دیدار حساس مقابل الهلال آماده می کرد، یک سوال حاشیه ای ذهن یحیی گل محمدی را به خود مشغول کرد.

سیستم کاری یحیی در آن زمان و به خصوص بعد از بازی با استقلال از تاجیکستان به گونه ای بود که اخبار تاکتیکی و تشکیل پرسپولیس در بازی های دوستانه لو نرفت و رسانه ای نشد.

اما در هر 3 دیداری که پرسپولیس پس از تقابل با استقلال تاجیکستان انجام داد این اتفاق نیفتاد و آرزوی یحیی برآورده نشد. سرمربی پرسپولیس در 3 بازی دوستانه مقابل پیکان، شهرداری آستارا و سپاهان اجازه حضور هواداران و رسانه ها را نداد تا ترکیب برنامه ریزی شده خود برای بازی با الهلال را لو ندهد!

با این حال خیلی زود و بلافاصله بعد از پایان بازی، ترکیب پرسپولیس و حتی مسائل تاکتیکی و حاشیه ای این تیم رسانه ای شد و به همین دلیل یحیی به خاطر این موضوع به شدت ناراحت شد. با توجه به عدم حضور رسانه ها و هواداران در جلسات تدارکاتی پرسپولیس، یحیی و مدیران پرسپولیس متوجه شدند که افشای اسرار تاکتیکی تیم کاری از خودی ها بوده است!

پس از اینکه تنها چند دقیقه پس از شروع بازی، ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل سپاهان در فضای مجازی اعلام شد، یحیی تصمیم گرفت موضوع را جدی تری بگیرد و هر چه زودتر جاسوس تیمش را پیدا کند، اما ناکام ماند!

فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال نیز یکی دو بار از این موضوع گلایه داشته است و اینکه اخبار داخلی از پرسپولیس و استقلال به بیرون درز می کند، تازگی ندارد.

حالا علیرضا بیرانوند ضمن خوشحالی از اینکه خبر بیماری اش به رسانه ها درز نکرده، به صراحت اعلام می کند که پرسپولیسی ها در فصل جاری جاسوسی ندارند!

دیدگاهتان را بنویسید