پرسپولیس حق شکایت از دانشگر را ندارد

افشین حاجی پور پیشکسوت استقلال به تحلیل مشکلات استقلال پرداخت و گفت: سال 1400 سال خوبی برای استقلال بود و خیلی خوب به پایان رسید در حالی که پایان قرن برای این تیم خوب بود. استقلال بعد از سال ها که به دلایل مختلفی که بارها به آن اشاره شده و نمی خواهم با یادآوری نوروزی هواداران را ناراحت کنم، در چند سال اخیر نتوانستند شایستگی های خود را نشان دهند و خوشبختانه اکنون این تیم به روزهای خوب بازگشته است. امیدوارم مانند کویا در پایان این فصل قهرمان شود.

چقدر برای تنش روی خط در دربی مایه تاسف است

این کارشناس فوتبال گفت: اغراق نیست اگر بگوییم آخرین دربی قرن یکی از جذاب ترین دربی هایی بود که تا به حال دیده ام و جای تاسف است که یک سری صحنه های زشت روی خط از زیبایی فنی این دربی می کاهد. میدان فقط یک مسابقه جذاب را بدون کوچکترین تنشی انجام داد، حیف شد که تنش در ترکیب ها روی بازی تاثیر گذاشت.

پیشکسوت استقلالی تاکید کرد: به شخصه از یحیی گل محمدی انتظار چنین رفتاری را نداشتم. دوست دارم الان که آرام شده از رفتارش در این لحظات صحبت کنم و ببینیم متوجه اشتباهش می شود یا نه.

شکایت از دانش آموز؟

حاجی پور با اشاره به شکایت پرسپولیس از محمد دانشگر، مدافع استقلال گفت: شادی گل عیسی قطر در دربی را فراموش نکرده ام و البته بدتر از شادی عیسی حمایت پرسپولیس بود، اگر پرسپولیس عذرخواهی می کرد. خطاب به جامعه باشگاه استقلال آن روز به جای حمایت از حرکت زشت آل کثیر، امروز حق اعتراض و شکایت را داشت اما کارکنان باشگاه چگونه فکر می کنند می توانند از حرکتی که روزی با آن موافقت کرده اند شکایت کنند؟

پیشکسوت استقلال یادآور شد: می دانیم که قوانین پرسپولیس با سایر تیم ها متفاوت است اما نه چندان. من حرکت دانشمند را تایید نمی کنم، اما حرکت او مصداق بارز این ضرب المثل بود که «هر چه تغییر کند شکایت نمی شود» و پرسپولیسی هایی که امروز این رفتار را ابداع کردند حق اعتراض ندارند.

ظلم فوتبال به دو بازیکن استقلال

حاجی پور با اشاره به شرایط سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند گفت: هیچکس منکر این نیست که این دو بازیکن باید به خدمت سربازی بروند. اما از نظر فوتبالی این دو بازیکن افسرده بودند و فوتبالشان عقب افتاد. یزدانی بهترین مدافع ایران و یکی از ارکان خط دفاعی مستحکم استقلال بود. اما امروز او را به جایی بردند که حتی تیم لیگ 1 هم در لیست بازی نیست.

وی ادامه داد: یزدانی می توانست در جام جهانی قطر یکی از مدافعان تیم ملی باشد اما این فرصت و موقعیت از او گرفته شد، بدون اینکه به سرنوشت این بازیکن و زحماتی که سال ها متحمل شده فکر کند. . مرادمند و یزدانی را هم مثل خیلی های دیگر یک یا دو ماه بعد می توانستند سر کار بفرستند. متأسفانه امروز بازیکنانی که یک مایل ضعیفتر از یزدانی هستند به تیم ملی دعوت شده اند تا کاستی های فراوان پیرامون تیم ملی را برجسته کنند.

انتخابات عجیب در تیم ملی

ملی پوش سابق تاکید کرد: فقط در خط دفاعی نیست و اگر تک تک به آن نگاه کنیم بازیکنان زیادی هستند که دعوتشان به تیم ملی اشکال دارد. بازیکنی که در تیم خودش نجات پیدا می کند و بازی به او نمی رسد چرا به تیم ملی دعوت می شود؟ کسانی که لیست تیم ملی را مشخص می کنند باید به این سوالات پاسخ دهند.

حاجی پور یادآور شد: مهمتر از آن سوالی در مورد عدم دعوت حردانی دارم. حردانی مدت ها در تیم ملی حضور داشت اما حالا که در استقلال می درخشد نادیده گرفته شده است. حردانی چه جرمی دارد که او را از تیم ملی محروم می کند؟

آرزوهای سال نو

این پیشکسوت فوتبال درباره آرزوی خود در ایام نوروز گفت: برای مردم خوب و مهربان کشورم بهترین ها را آرزو می کنم. می دانم مردم شریف ایران لایق بهترین ها هستند و امیدوارم از امروز اتفاقات خوبی برایشان بیفتد. ما نیز این مشکلات را احساس کرده و درک کرده ایم و امیدوارم مردم کشور عزیزمان تمام تلاش خود را برای ریشه کنی این مشکلات به کار گیرند.

حاجی پور افزود: من نیز به عنوان یک خوزستانی دعا می کنم که این استان غنی و در عین حال محروم روزهای آبادانی را به هم نزدیک کند و از مسئولان می خواهم به این استان توجه ویژه داشته باشند. حق مردم شریف خوزستان خیلی بیشتر از اینهاست. ما مردمی هستیم که در طول تاریخ در کنار کشورمان ایستاده ایم و امیدوارم با سیاست های طلایی که از دولت محترم آقای رییسی دیدیم، این استان نیز محروم شود.

با تشکر از پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروهای کمکی و خدماتی

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: در ایام نوروز با ابراز قدردانی شخصی از کادر پزشکی که بیش از دو سال در خدمت بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب فداکاری کردند، از تمامی نیروهای امدادی و نیروی انتظامی به خاطر خستگی ناپذیری و خستگی ناپذیری آنها تشکر می کنم. تلاش شبانه روزی «به شما گفتم در عید نوروز خسته نباشید و از آنها هم تشکر می کنم، ما انسان ها که بسیار ارزشمند است که از آنها تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید