پرسپولیس در انتقال خبرساز مقابل استقلال پیروز شد

پرسپولیس در انتقال خبرساز مقابل استقلال پیروز شد

در اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال به غیر از سیاوش یزدانی که از سوی سرمربی استقلال بازیکن مازاد اعلام شد، سجاد شهبازاده نیز در میان آن افراد قرار دارد!

بمب انتقالی

مهاجم شماره 10 استقلال در تابستان سال جاری از باشگاه سپاهان جدا شد و با نام بمب نقل و انتقالات دوران آجورلو به استقلال پیوست. این در حالی است که پیش از این گفته می شد وی با پرسپولیس هم مذاکره کرده است. با این حال به نظر می رسد پرسپولیس برنده اصلی خرید شهبازاده باشد.

شماره 10 به هواداران نخورد!

این مهاجم 33 ساله با پیراهن شماره 10 امیدی را در دل هواداران استقلال ایجاد کرده است تا این تیم که بیشترین مهاجم داخلی اش در فصل قبل (بیست و یکم لیگ) کمتر گل زده است، می تواند تهاجمی را پوشش دهد. خط ضعف استقلال اما شرایط برعکس شد!

شماره 10 بدون 90 دقیقه بازی!

سجاد شهباززاده از مجموع 16 بازی این تیم در این فصل در مسابقات لیگ برتر استقلال تنها در 12 بازی برای این تیم به میدان رفته است! جالب اینجاست که سجاد شهبازادا در این مدت هرگز نتوانست یک بازی 90 دقیقه ای را برای استقلال کامل کند!

12 حضور هر کدام 31 دقیقه!

مجموع دقایق بازی این بازیکن در تیم استقلال 372 دقیقه است! یعنی در هر بازی به طور میانگین 31 دقیقه برای این تیم بازی کرده است!

فقط 4 بازی ثابت شد!

شهباززاده تنها در 4 بازی استقلال (سپاهان، ملوان، مس کرمان، مس رفسنجان) در ترکیب اصلی به میدان رفت و در 8 بازی دیگر از روی نیمکت و به عنوان بازیکن تعویضی به جمع یارانش اضافه شد!

نه گل زد و نه گل زد!

مهاجم استقلال اردبیلی که دو فصل پیش با زدن 20 گل در لیگ بیستم توانست آقای گل شود، تا اینجای فصل برای استقلال گلی نزده است! اما پاس گل نداد و موقعیت خاصی در دروازه ها ایجاد نکرد که ساپینتو از قابلیت های این بازیکن راضی است!

شماره 10، ضرری ندارد!

با توجه به آمار باقی مانده از شماره 10 تیم استقلال می توان گفت سجاد شهبازادا یکی از بی ضررترین شماره 10 های تاریخ باشگاه استقلال برای حریفان این تیم بود که شانس این را داشت. شماره برای 16 مسابقه در این فصل باشید!

دیدگاهتان را بنویسید