پرسپولیس در حال پیشرفت است

پرسپولیس در حال پیشرفت است

محمد پنجعلی صحبت های خود در حاشیه دیدار منتخب ستارگان 98 و سرخابی ها را اینگونه تشریح کرد: در سالگرد درگذشت این عزیزان که بسیار غیرمنتظره بود، امروز یک بازی دوستانه برگزار کردیم. همه دوستان و هم تیمی های آنها دور هم جمع شدند تا این بازی را انجام دهند.

وی در خصوص صعود تیم ملی در جام جهانی گفت: جا دارد هم به هواداران و هم به بچه های تیم ملی تبریک بگویم. می دانیم که وضعیت عادی نبود. فوتبال ما آماتور است اما از آنجایی که همه بچه های ما تقریباً لژیونر هستند و در سطح بالایی بازی می کنند، فکر می کنم قطعا به دور بعد صعود می کنیم. من معتقدم این اولین بار است که این اتفاق می افتد زیرا فوتبال ما فراتر از این است.

پنجعلی با تاکید بر عملکرد کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: به کادر فنی خسته نباشید می گویم. ما هیچ وقت تیم ملی با این کیفیت نداشتیم. دستشان درد نکند، اما کارشان راحت تر از همیشه بود.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس الحمدلله رو به بهبود است. اما این مرهمی است و ما باید پایه فوتبال خود را بسازیم. اگر این مشکل حل شود همه مشکلات حل می شود. فوتبال درآمدی ندارد و این خیلی بد است. تیم هایی که در اختیار وزارت ورزش هستند مدام با بدهی و حاشیه مواجه هستند. پنجره ها را می بندند، ما را از آسیا محروم می کنند و جریمه می کنند. این نشان می دهد که بحث اصولی نیست و در نهایت به این نتیجه می رسند که مثل همه جای دنیا مردم فوتبال را اداره کنند و دولت کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید