پرسپولیس ضربات پایانی لوکادیا را از دست می دهد

شیخ دیاباته در نیمه اول دو موقعیت برای گلزنی داشت که ضربه اول از کنار دروازه به بیرون رفت و ضربه بعدی از بالای دروازه به بیرون رفت. در موقعیت دوم، شیخ برای یک شوت تمام کننده در شرایط بسیار خوبی قرار گرفت و می توانست دروازه خالد آبادی را پیدا کند اما نتوانست به نقطه مورد نظر ضربه بزند.

پرسپولیس ضربات پایانی لوکادیا را از دست می دهدافسوس که شیخ دیابات فرصت دوم را از دست داد و نتوانست گل چهارم خود را به ثمر برساند.

در نیمه دوم چندین موقعیت در محوطه جریمه ایجاد شد، اما مهاجمان مراقب باز کردن دروازه نبودند که در بازی اول سه بار فرو ریخت.

شاید اگر یورگن لوکادیا در ترکیب پرسپولیس قرار می گرفت می توانست در این بازی با مهارت تمام کننده خود پرسپولیس را نجات دهد. مثل کاری که جلوی هواداران انجام داد و با سر توانست دروازه این تیم را باز کند.

پرسپولیس ضربات پایانی لوکادیا را از دست می دهدلئاندرو پریرا فقط یک بار در اطراف محوطه جریمه توپ را در اختیار داشت اما نتوانست کاری انجام دهد.

لوکادیا توانایی جالبی در شوت زدن با سر نشان داده و مهار او را برای مدافعان سخت کرده است و حالا بیش از هر زمان دیگری قرمزها به مهاجمی با چنین خصوصیاتی نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید