پرسپولیس فصل گذشته به استعداد مجیدی باخت


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889613

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس فصل گذشته می توانست برای ششمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود اما در نهایت با هوشمندی سرمربی استقلال شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز ، با تحلیل شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر فوتبال گفت: شاگردان گل محمدی در فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند و با جذب بازیکنان جدید، آنها سعی می کنند امسال تابو را بشکنند و قهرمانی را به دست آورند، اما کار سختی پیش رو دارند.

وی افزود: جذب افراد تاثیرگذار مانند پورعلیگنجی، صادقی، گلسیانی، اسماعیلی فر، رفیعی، بیرانوند و… نشان می دهد که پرسپولیس آماده قهرمانی است اما باید با دقت عمل کند و مراقب رقبای جدی تری مانند استقلال، سپاهان، فولد و … باشد.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس فصل گذشته بازی های خوبی انجام داد و حتی توانست برای ششمین بار پیاپی عنوان قهرمانی را کسب کند اما در استقلال مغلوب استعداد فرهاد مجیدی شد.

فنونی زاده با تاکید بر اینکه پرسپولیس به مهاجم شش امتیازی نیاز دارد، یادآور شد: پرسپولیس همچنان مهاجمان خوبی دارد اما باید برای جذب مهاجم تمام کننده اقدام کند زیرا ممکن است بازیکنی مصدوم یا محروم شود.

وی با اشاره به اختلافات مدیریتی و کادر فنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اختلافات باعث سقوط تیم می شود در حالی که هواداران از کادر فنی و مدیریت انتظار هماهنگی و همدلی دارند تا این تیم به قهرمانی برسد.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس امسال رقبای قدرتمندی دارد و استقلال، سپاهان، فولاد، تراکتورسازی، گلگهار سیرجان و …. آنها بازیکنان و تیم خوبی دارند، بنابراین لازم است یک تیم را برای پیروزی در یک مبارزه از زمین دور کنیم، نه اینکه افکار بازیکنان درگیر خطوط تماس باشد.

فنونی زاده افزود: درویش در دوران حضورش در پرسپولیس مشکلات زیادی داشت اما تمام تلاش خود را کرد تا تیم خوبی با کادر فنی بسازد، امیدوارم نتیجه این تلاش ها در زمین دیده شود.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید