پرسپولیس لالیگا می شود! | روز جدید

پرسپولیس لالیگا می شود!  |  روز جدید

سفیر اسپانیا از باشگاه پرسپولیس بازدید کرد و در دیدار با رضا درویش، دو طرف در خصوص موضوعات مورد علاقه در حوزه ورزش از جمله ایجاد ارتباط بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه های اسپانیایی و امکان استفاده از تجارب فوتبال این کشور گفت و گو کردند. تخصص توسعه فوتبال در ایران صحبت کردند.

در این جلسه افشین پیروانی مدیر تیم، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی، امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه و پپه لوسادا کادر فنی و مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس نیز حضور داشتند.

موضوعات ورزشی از جمله هماهنگی برای ایجاد شرایط همکاری بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه های اسپانیایی به ویژه در بخش های آموزش، توسعه فوتبال و فوتبال پایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این دیدار صمیمانه، امکان برگزاری دیدارهای دوستانه نیز مطرح شد.

آنخل لوسادا فرناندز که بازیکن پرتلاش رئال مادرید است در بخشی از صحبت های خود در این دیدار گفت: باشگاه مورد علاقه من در ایران پرسپولیس است. خیلی خوشحالم که امروز اینجا هستم. امیدوارم بتوانم به توسعه فوتبال ایران و روابط اجتماعی دو کشور کمک کنم تا ارتباط بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه های معروف اسپانیا ایجاد شود.

وی ادامه داد: فوتبال ابزار قدرتمندی برای اتحاد افراد با سلیقه ها و فرهنگ های مختلف و ایجاد یک گفتمان مشترک ورزشی است. خوشحالیم که آقای پپه لوسادا در فوتبال ایران حضور فعال دارد.

مدیرعامل پرسپولیس در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سفیر اسپانیا در کشورمان و تشکر از حضور وی در این باشگاه، گفت: ما در باشگاه پرسپولیس واقعاً می خواهیم و مشتاقیم با باشگاه هایی از لیگ های معتبر به ویژه اسپانیا ارتباط برقرار کنیم. تا از دانش و تجربه خود در اقتصاد، آموزش، فوتبال پایه و توسعه حرفه ای استفاده کنیم. امیدواریم با کمک آقای سفیر که خود ورزشکار هستند این همکاری میسر شود.

وی همچنین به حضور په په لوسادا در کادر فنی اشاره کرد و افزود: او شخصیت بالایی دارد و به لطف تجربه او امیدواریم در کنار هم قهرمانی پرسپولیس را تجربه کنیم و جشن بگیریم.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس نیز در این دیدار اظهار داشت: پرسپولیس تیم شماره یک ایران است. خوشحالم و افتخار می کنم که در تیم شماره یک هستم که پرطرفدارترین تیم هم هست و به کارم ادامه می دهم.

لازم به ذکر است رضا درویش در پایان دیدار امروز هدایایی را به سفیر اسپانیا در ایران تقدیم کرد که از جمله آنها پیراهن شماره 10 قرمزها با حک نام سفیر بود.

دیدگاهتان را بنویسید