پرسپولیس مجبور می شود در استقلال بازی کند!

این اعمال حق قانونی یا حضور مجدد استقلالی ها با توجه به قوانین جاری سازمان لیگ برتر بود که مسابقات فوتبال در ایران را برگزار می کند. آبی ها 48 ساعت قبل از دربی پیشنهاد برگزاری نشست خبری پیش از دربی توسط باشگاه را دادند و سپس امروز آن را برگزار کردند. در شرایطی که باشگاه پرسپولیس حاضر به همراهی استقلالی ها در این مسیر نشد و سرمربی خود (حمید مطهری) را به محل برگزاری جلسه سازمان لیگ اعزام کرد.

پرسپولیس مجبور می شود در استقلال بازی کند!

موضوع برگزاری نشست های خبری قبل از مسابقه همیشه یک چالش و نکته بوده است. بسیاری از مربیان به دلیل زمانی که برای حضور در این جلسات و حضور در سازمان لیگ می گذرانند تمایلی به حضور ندارند. اما اگر مدل ارائه شده امروز توسط باشگاه استقلال; این شامل حضور حامیان تبلیغاتی می شود، قالب جلسات بهتر می شود و مربیان تمایل بیشتری برای حضور در آنها به نفع خود و باشگاه خواهند داشت.

پرسپولیس مجبور می شود در استقلال بازی کند!

جالب اینجاست که علیرغم اینکه پرسپولیس امروز استقلال را همراهی نکرد اما ساعاتی پیش با انتشار پیامی در سایت خود اعلام کرد که از این پس بر اساس قوانین بازی میزبان نشست های خبری و همچنین نشستی خواهد بود. سرمربی این تیم قبل از فان گیم به میزبانی خود باشگاه پرسپولیس برگزار می شود.

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس نیز با لحنی گلایه آمیز درباره برنامه ورزش و مردم در این باره صحبت کرد که البته کمی با اعلام باشگاه پرسپولیس متفاوت بود اما مشخص است که آنها میزبانی خواهند کرد. کنفرانس مطبوعاتی در بازی برگشت آنها. آیا او از جریان پرسپولیس انتقام می گیرد و در این جلسه حاضر نمی شود؟

پرسپولیس مجبور می شود در استقلال بازی کند!

عکس هایی که مشاهده می کنید مربوط به نشست خبری امروز با حضور فرهاد مجیدی و محمد نوری فر است.

دیدگاهتان را بنویسید