پرسپولیس مقابل ستاره سابقش برای یحیی

پرسپولیس مقابل ستاره سابقش برای یحیی

سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی در اظهاراتی تند در واکنش به اتفاقات این دیدار گفت: نمی دانم این بازی گل آلود و کثیف پایانی برای این تیم دارد یا نه. اگر داور یک پنالتی به نفع ما می داد، اتفاقات بدی برایش می افتاد و خوشحالم که زنده ماند.» صحبت هایی که با واکنش بازیکنان فولاد و علاوه بر صحبت های هاشمی نسب در مطبوعات همراه شد. جواد نکونام نیز با انتشار مطلبی کنایه آمیز به انتقادها پاسخ داد.

جنجال های دیدار شبانه فولاد و پرسپولیس منجر به بیانیه هر دو باشگاه شد. جایی که فولادی ها اعلام کردند از یحیی گل محمدی به دلیل توهین به این تیم به کمیته اخلاق شکایت خواهند کرد و پرسپولیس هم اعلام کرد که همین اقدام را علیه جواد نکونام انجام خواهد داد. قرمزها اعلام کرده اند که برای این دیدار از مود فنادی فر و تیم داوری نیز شکایت خواهند کرد.

اما شنیده ها حاکی از آن است که مصاحبه مدیر فولاد خوزستان باعث شده تا باشگاه پرسپولیس از سیدمحمد علوی شکایت کند و درخواست تجدید نظر کند.

علوی یک روز پس از این بازی جنجالی در مصاحبه ای عجیب گفت: من هیچ وقت دعوا نکرده ام و همیشه احترام خود را حفظ کرده ام. برد و باخت هم جزئی از فوتبال است، اگر بردید تبریک می گویم، اگر شکست خوردید به تیم مقابل تبریک می گویم. اما نمی توانم بیایم در مورد یک تیم صحبت کنم. اگر از حرف من ناراحت است، همینطور باشد. من نگفتم باید ناراحت شود. ببینید، گفت بار اول که آمد، بار دوم گفت، گفتم ناراحت است، حالا یک چیزی گفت. اما وقتی کلمه ای را تکرار می کنید به این معنی است که قصد توهین دارید. پس چرا باید توهین کنی؟ به ما نان میدی؟ من کاری به مخاطب ندارم. اما توهین هایی که به آقایان نکونام و هاشمی منتسب می شود کار خوبی نبود. به هر حال مخاطب می تواند چیزی بگوید، اما اینکه سرمربی یک تیم باشد و بیاید با یک گروه صحبت کند، درست نیست. رفتیم توی بازی فحش دادیم و بعد کمی اعتراض کردیم. ولی چرا تموم نمیکنی؟ وقتی داور سوت خود را به صدا درآورد، به ما نزدیک شد و برای دست دادن به سمت آنها رفتیم. انتظار نداشتیم این حرف ها را بزند. گفتم عصبانی است و به هر حال یحیی گل محمدی بود اما اصرار کرد و اصرار کرد و… گفتم با کی هستی؟ چقدر بی سواد هستی من با دستکش رفتم و او را زدم که ما را از هم پاشید!

اکنون شنیده می شود باشگاه پرسپولیس به دلیل این مصاحبه تصمیم گرفته از این بازیکن به مراجع ذیربط فوتبال و کمیته انضباطی شکایت کند.

ناگفته نماند که سید محمد علوی سرپرست تیم فوتبال خوزستان سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید