پرسپولیس نیست. دوست دارم برای استقلال بازی کنم

پرسپولیس

اللهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال که این روزها عملکرد درخشانی برای تیم زوریای اوکراینی داشت، در گفتگوی تلفنی با شبکه ورزش در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر بازی در استقلال طرفدار این تیم است، گفت: من. قبلا گفته بود که طرفدار کسی نیست. من استقلالی و پرسپولیسی نبودم اما وقتی از هر دو تیم پیشنهاداتی به من شد، دوست داشتم به تنهایی به استقلال بروم. از زمانی که به این تیم پیوستم، کاملاً استقلالی بوده ام.

به گزارش روزنو، وی درباره اینکه آیا دوباره برای استقلال بازی خواهد کرد یا خیر، تاکید کرد: در حال حاضر گل هایی در سطح اول فوتبال دنیا دارم که خدای ناکرده وقتی به آنها رسیدم دوست دارم بهتر و بیشتر برای استقلال بازی کنم. “

زوریا بازیکن ایرانی که با اصرار میزبان برای حضورش در پرسپولیس مواجه شده بود، گفت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلم، اما خب استقلال تیمی بود که توانستم خودم را در آن پیدا کنم و به آن بروم. سطح بالاتر.” .

صیادمنش در پاسخ به این سوال که بعد از لیگ اوکراین رویاهایت در چه سطحی است و دوست داری کجا بازی کنی، گفت: دوست دارم در بهترین لیگ های دنیا بازی کنم. دو ماه بسیار مهم در پیش دارم که می تواند برای آینده و انتقال بعدی من بسیار مهم باشد. من دوست دارم روی آن تمرکز کنم.

او درباره تیم ویژه اروپایی که می خواهد گفت: نه، در اروپا نمی توانم بگویم طرفدار تیم خاصی هستم، اما هر تیمی که به من کمک کند در اروپا پیشرفت کنم و در حال حاضر با توجه به شرایط نقل و انتقالات خوب است. . برای بازی کردن انتخاب کنید. من طرفدار تیم خاصی نیستم و سعی می کنم از فوتبال لذت ببرم!

دیدگاهتان را بنویسید