پرسپولیس پولش را برای دیابت هدر داد؟

پرسپولیس پولش را برای دیابت هدر داد؟

حمید درخشان درباره وقفه لیگ برتر برای تیم های رقابتی مثل پرسپولیس گفت: البته این وقفه برای تیم هایی مثل پرسپولیس مضر است اما برای تیم هایی که با هماهنگی مشکل داشتند خیلی به موقع بود. به طور کلی استراحت در لیگ برای لیدر مضر است زیرا در شرایط مسابقه به مسابقه بازیکنان هماهنگ‌تر هستند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس هماهنگ تری بازی کردند اما در صورت وقفه در بازی، بازیکنان از شرایط مسابقه دور می شوند و با وجود اینکه در حال تمرین هستند، شرایط مسابقه با بازی زمین تا آسمان متفاوت است.

درخشان درباره مصدومیت دیاباته گفت: حیف شد باشگاه برای کمک به تیم بازیکن خرید اما متوجه شدیم این بازیکن مصدوم است و چند هفته از میادین دور خواهد بود.این بازیکن خارجی که با دلار خریداری شده بود نباید برای هیچ یک از مسابقه ها بیرون باشد. در این شرایط بهتر است بگوییم پرسپولیس پول هایش را هدر داد و این بدشانسی نصیب تیم شد.

کاپیتان سابق سرخ ها در پایان با اشاره به شانس پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل خاطرنشان کرد: باید تا نیم فصل منتظر بمانیم تا با جزئیات بررسی کنیم که شایسته کدام تیم ها هستند و برای قهرمانی بجنگیم. خیلی زود است که درباره قهرمانی در لیگ صحبت کنیم. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن از تیم ها سخت تر می شود و به همین دلیل از این به بعد نمی توان پیش بینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید