پرسپولیس چند پنالتی سوخت؟ | روز جدید

پرسپولیس چند پنالتی سوخت؟  |  روز جدید

علی میرزابیقی درباره قضاوت بازی پرسپولیس و ذوب آخان گفت: در دقیقه 6 بازی، مرتضی پورعلیگنجی با دست به سر بازیکن ذوب آخان ضربه زد و او باید کارت زرد می گرفت که کاظمی این کار را نکرد. . سارلک در دقیقه 11 بازیکن حریف را گرفت و مانع گلزنی ذوب آچان شد. و در این صحنه باید به بازیکن پرسپولیس اخطار می شد که باز هم داور این کار را نکرد.

وی افزود: در دقیقه 25 با اینکه پورعلی گنجی خطا نکرد اما نباید به داور اعتراض می کرد. به همین دلیل کارت زرد برای او مناسب بود. کارت زرد کاظمی برای حنانوف در دقیقه 60 برای ورود بی پروا این بازیکن دقیق بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: در دقیقه 77 ضربه ایستگاهی مستقیم امید عالیشاه به دست ذوب آچان برخورد کرد و داور مجبور شد یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کند. در این صحنه چون ضربه به سمت دروازه بود، بازیکن اصفهانی باید کارت زرد می گرفت اما کاظمی پنالتی دریافت نکرد.

وی درباره صحنه افتادن محمد عمری روی زمین گفت: کاظمی در آن لحظه روی بازیکن پرسپولیس بود و پنالتی را درست نگرفت اما عمری باید برای شبیه سازی کارت زرد می گرفت که نشد.

میرزابیقی تصریح کرد: علیرضا ایلدروم در دقیقه 85 با تمرکز و کار عالی در دوئل تک به تک تصمیم درستی گرفت. در دقیقه 89 اخطار سوروس رفیعی برای ورود بی دلیل او درست بود.

دیدگاهتان را بنویسید