پرسپولیس کهکشانی در راه است!

پرسپولیس کهکشانی در راه است!

هواداران پرسپولیس پس از 5 قهرمانی متوالی از عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل راضی نیستند و باور ندارند که رقابت را به حریف قدیمی خود واگذار کنند. از بین همه بحث ها و شاید بهانه های ناکامی پرسپولیس در رقابت با استقلال، شاید کلیدی ترین و تکراری ترین آنها یحیی گل محمدی بود. سرمربی پرسپولیس بارها با اشاره به مشکلات مالی تیمش به ضعیف شدن نقل و انتقالات و عدم دسترسی به لیست مورد نظر اشاره کرده است و حالا همه منتظر برنامه او برای قدرتمندتر کردن پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به لیگ بیست و یکم هستند.

گام یک؛ توافق با ملی گرایان
سرمربی پرسپولیس چندی پیش از تصمیم نقل و انتقالاتی خود به باشگاه خبر داد و با انتشار چند نقل قول از او، در وهله اول دستور تمدید قرارداد با تیم ملی را صادر کرد. در بین ملی پوشان این باشگاه کمال کامیابی نیا، وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک، فرشاد فرج از ملی پوشان این تیم هستند که کامیابی نیا و امیری با آنها قرارداد دارند. با این حال مذاکرات با ترابی و سرلک همچنان ادامه دارد و بی نتیجه مانده است. در مورد فرج هنوز باشگاه اقدامی نکرده است.

لژیون بازیکنان با بلوغ قراردادی
در گروه دوم بازیکنانی هستند که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده است. در این گروه احسان پهلوان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، رضا اسدی، رامین رضاییان، علی شجاعی و … هستند. باشگاه هنوز مذاکرات جدی با این گروه برای تمدید قراردادش انجام نداده است. اما بعید است بیش از 3 نفر از این گروه جدا شوند.

روح جدید با جذب ملی گرایان
پرسپولیس به گفته رضا درویش مدیرعامل این باشگاه تاکنون با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی برای پوشش دو نقطه ضعف بزرگ خود در دروازه و خط دفاع لیگ بیست و دوم توافقات جدی داشته است. تلاش ها برای جذب ملی پوشان بیشتر البته ادامه دارد و زمزمه هایی در مورد سه ملی پوش دیگر به گوش می رسد و باید دید چقدر صحت خواهد داشت.

سجاد و دومین تور تابستانی پرسپولیس
پس از جدایی شهریار مغانلو، پرسپولیسی ها در اولین نقل و انتقالات لیگ به دنبال سجاد شهبازاده هستند. این انتقال البته تمام نشده بود و قرمزها نتوانستند آقای گل لیگ بیستم را متقاعد کنند که به این تیم بپیوندد و پیراهن قرمز بپوشد. حالا اما اقدامات و زمزمه های این انتقال در دو هفته باقی مانده تا پایان فصل شکل گرفته و باید دید این بار چه شرایطی برای گفت وگوی دو کشور فراهم می شود.

ستاره تیم امید در پرسپولیس؟
محمد هدابندلو یکی دیگر از بازیکنانی است که گفته می شود برای نقل و انتقالات تابستانی در پرسپولیس حضور دارد. هافبک ذوب آهن که قراردادش در این فصل به پایان می رسد و هم اکنون با هدایت مهدوی کیا در تیم المپیک ایران حضور دارد. گفته می شود توافقات در خصوص این بازیکن به سمت مثبت و مطمئن پیش رفته است و باید دید پرسپولیس در این فصل سهمیه زیر 23 سال خود را خواهد گرفت یا خیر.

پاتک باز هم پرسپولیس به سپاهان
علاوه بر شهبازاده، پرسپولیس همچنان نگاه متفاوتی به لیست سپاهان دارد. دانیال اسماعیلی جدی ترین گزینه طلایی پوشان برای حضور در پایتخت است. فصل گذشته گمانه زنی های جدی مبنی بر انتقال این بازیکن به پرسپولیس و حتی مذاکره با او در تهران مطرح شد که در نهایت به عقد قرارداد نهایی منتهی نشد. این بار اما ادعا می شود که دانیال اسماعیلی فر نیز بدش نمی آید با حضور در پرسپولیس در آستانه جام جهانی شانس خود را برای کسب پیراهن تیم ملی افزایش دهد.

یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی برای انتقال به پرسپولیس سروش رفیعی است. هافبک سابق سرخپوشان که در لیست خروج کالدرون قرار گرفت و در نهایت با حضور کوتاه مدت در شهرهدی زیر نظر یحیی گل محمدی راهی سپاهان شد. او مانند فصل گذشته بحث های داغی برای انتقالش به پرسپولیس مطرح شد و البته هنوز هم بحث تاکتیک یحیی و استفاده از این بازیکن و البته ترافیک در خط هافبک سرخ ها مطرح است.

ناکامی پرسپولیس در کانون توجه قرار گرفتن
علیرغم همه تکذیب‌ها درباره پیام امید نورافکن، این بازیکن در فصل جاری نیز در کانون توجه پرسپولیس قرار گرفته است اما گفته می‌شود این انتقال به دلیل یک فصل باقی‌مانده از قراردادش با سپاهان و نبود بند شکست است. .

احمد نور به پرسپولیس بازگشت
اگر میلاد سرلک و رضا اسدی تصمیم بگیرند خارج از ایران فوتبال بازی کنند، نیاز به جذب هافبک دفاعی در این تیم بیشتر می شود. در همین راستا پرسپولیس هم به فکر جذب بازیکن است و تلاش می کند حتی احمد نوراللهی را به بازگشت متقاعد کند. البته احمد نورالهی با شباب الاهلی قرارداد دارد و بعید است در این فصل به پرسپولیس برگردد. با این حال در صورت شکست مذاکرات، باشگاه به دنبال یک هافبک دفاعی دیگر برای پوشش جدایی رضا اسدی و احتمالا میلاد سرلک به زودی خواهد بود.

زکی‌پور; انتقالی که خیلی زود لغو شد
در ساعات اخیر اما شایعات زیادی مبنی بر انتقال میلاد زکی پور، مدافع سابق استقلال و گل فعلی گهر سیرجان به پرسپولیس شنیده می شود. اما از زمانی که شایعات پیرامون این انتقال به گوش می رسد، فضای منفی در فضای مجازی به وجود آمده است که حتی باشگاه و جویندگان این انتقال را نیز کنار گذاشته است. باشگاه در شرایط کنونی که هواداران از عملکرد خود ناراضی هستند و اقدام به انتقال از منابع دریافتی از خود (معاوضه) کرده اند، نمی خواهد گزینه هایی ارائه دهد که تنش و حواشی زیادی را به همراه خواهد داشت. اقدامات این بازیکن در گذشته و زمانی که در استقلال بود، با انتشار داستان ها و صحبت هایش علیه پرسپولیس، بزرگترین مانع برای پرسپولیسی شدن او شد.

در این بین نام چهار بازیکن دیگر نیز در اطراف باشگاه پرسپولیس مطرح شده است که با کمال تاسف از ذکر نام آنها به دلیل قطعی نشدن آنها خبر نهایی و رسمی به زودی پس از رقابت و جدی شدن مذاکرات در این مورد اعلام خواهد شد. توجه.

دیدگاهتان را بنویسید