پرسپولیس یک میلیون یورو خرج بازیکن 60 هزار یورویی می کند!

بوژیدار رادوشوویچ فصل گذشته پس از چند سال حضور در پرسپولیس به دلیل اختلاف نظر با مدیریت وقت و کادر فنی پرسپولیس از این تیم جدا شد. او برای گرفتن دستمزدش از پرسپولیس شکایت کرد و در نهایت موفق شد حکم ۸۶۶ هزار یورویی را علیه آن باشگاه بگیرد.

دروازه بان کروات پرسپولیس در شکایت خود از پرسپولیس خواستار پرداخت 931 هزار یورو شد، او گزینه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بلیت بیزینس کلاس را در شکایت خود قرار داد اما با توجه به صعود پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا و همچنین … بلیط ها به دلیل جدایی رادو استفاده نمی شود، فیفا با این قسمت از درخواست بوگیدار برای صدور حکم 866 هزار یورویی موافقت نکرد.

با توجه به اینکه رادوشوویچ با 60 هزار یورو واراژدین را به خدمت گرفت، این مبلغ از مبلغی که پرسپولیس باید به او بپردازد کسر می شود، بنابراین قرمزها به جای 866 هزار یورو، 806 هزار یورو به بوژیدار بدهکار هستند.

همچنین پرسپولیس باید هزینه های پرونده فیفا و سود سالیانه 5 درصدی تاخیر در پرداخت مطالبات رادو را بپردازد که احتمالاً حتی با کسر مبلغ 60 هزار یورویی، مبلغی حدود 900 هزار یورو برای پرسپولیس تمام خواهد شد.

مشخص است که رادوشوویچ برای فصل گذشته و قرارداد دو فصل آینده حدود 30 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود در برنامه فوتبال تاپ با اشاره به شکایت رادوشوویچ گفت: چرا باید 900 هزار یورو به رادوشوویچ پرداخت کنم در حالی که قرارداد این بازیکن در حال حاضر در باشگاه جدیدش است. حدود 40 یا 50 هزار دلار است. چه کسی در این باشگاه نقش آفرینی کرد تا دروازه بانی که دستمزدش 2500 یورو بود حالا باید بیش از 1 میلیون یورو از ما بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید