پروازهای حج امسال از 12 ژوئن آغاز می شود


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842053

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز پروازهای حج تمتع 1401 از 21 خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آغاز پروازهای حج تمتع 1401 از 22 خرداد ماه سال جاری اعلام کردند: با اولین پرواز حج تمتع 1401 از فرودگاه حضرت امام (ره) به فرودگاه جده در 22 خرداد ماه سال جاری. زائران در عربستان سعودی آغاز شده و 22 روز به طول می انجامد.

حسین جهانی مدیرکل روابط عمومی هما با اعلام این موضوع گفت: در عملیات جابجایی امسال حدود 40 هزار زائر با پروازهای جمهوری اسلامی ایران (هما) به فرودگاه های جده و مدینه منوره منتقل می شوند.

جهانی به اولین جلسه هماهنگی کارگزاران حج در هما اشاره کرد و گفت: اولین جلسه هماهنگی کارگزاران حج با حضور کارگزاران و کارکنان 12 خردادماه سال جاری در هما برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی ایستگاه های پروازی هما ایران ایر گفت: یزد، ساری، گرگان، ارومیه، زاهدان و زنجان به فرودگاه های جده و مدینه منوره اعزام می شوند.

جهانی در خصوص زمان اولین پرواز حج حجاج گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده اولین پرواز 21 خرداد ماه سال جاری از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه جده خواهد بود. آخرین پرواز 12 تیرماه به عملیات زائران سرزمین وحی پایان می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید