پرواز اورژانس بالگرد برای انتقال مادر باردار در استان فریدونشهر

ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804808

مادر باردار اهل روستای کلوسه از توابع شهرستان فریدونشهر که باید سریعا به مرکز درمانی مراجعه می کرد با بالگرد به بیمارستان فریدونشهر منتقل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ با توجه به کولاک و وضعیت نامطلوب جاده های فریدن شهر بویژه در شهرستان موگویی و منطقه پستکوه موگویی به درخواست آمبولانس فریدونشهر بالگرد آمبولانس شهر الیگودرها در محله این شهرستان برای رسیدگی به یک بیمار بدحال در روستای کلوشه حرکت کرد.

این بیمار یک مادر باردار بود که باید به مرکز درمانی مراجعه می کرد و به دلیل لغزندگی جاده و نیاز فوری به مرکز درمانی امکان انتقال با آمبولانس وجود نداشت.

حمایت ویژه از مادران باردار یکی از خدمات جمهوری اسلامی است که چند سالی است به صورت ویژه ارائه می شود و شرایط اجرای آن از جمله خدمات هتل بیمارستانی در آستانه تحویل به روستاهای دورافتاده و صعب العبور را فراهم کرده است، هرچند کادر بهداشتی گله از جمله آنها هستند. می دانند که این خدمات با استقبال چندانی از سوی مردم این روستاها مواجه نشده است و بسیاری از مادران باردار ساکن در این روستاها از چند روز قبل تمایلی به مراجعه به مراکز درمانی ندارند و تا زمانی که در آستانه زایمان هستند، آمادگی زایمان را ندارند. تولد .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید