پروانه معدن چلاو آمل زیر ذره بین بازرسان است/ پرونده توسط رئیس قوه ویژه قضایی در حال انجام است.


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816753

نماینده ویژه استاندار مازندران در مبارزه با کوهنوردی؛

ناصر اکبرزاده با اشاره به اینکه در حال بررسی راهکاری ویژه برای صدور پروانه چهارم معدن در منطقه چلاو آمل هستیم، گفت: صدور پروانه معدن مشکلات خود را دارد که به نظر می رسد باید با جدیت بیشتری به آن رسیدگی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ ناصر اکبرزاده صبح امروز با حضور فرماندار آمل و روسای سازمان های محیط زیست و منابع طبیعی و همراهی گروه های مردم نهاد، اهالی منطقه چلاو و سازمان مردم نهاد دیده بان ویشار از معدن چلاو آمل بازدید کرد. اطلاعات لازم در مورد حساسیت و شرایط ویژه معدن چلاو به دست آمده است.

وی گفت: به صورت ویژه در حال بررسی موضوع صدور پروانه معدن چهارم در منطقه چلاو هستیم. صدور پروانه معدن چهارم مشکلاتی دارد که به نظر می رسد باید با جدیت بیشتری به آن رسیدگی شود.

اکبرزاده گفت: البته افرادی که مسبب این مشکل هستند و به هر نحوی رای داده اند مورد توجه قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر پیگیری ویژه معدن چلاو آمل گفت: تمامی مراحل قانونی این معدن را بررسی و در صورت نیاز به رئیس قوه قضائیه مراجعه می کنیم.

نماینده ویژه استاندار مازندران در مبارزه با زمین خواری و زمین خواری با تاکید بر حمایت سازمان های حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی گفت: نهادها.

اکبرزاده با بیان اینکه این موضوع با حضور رئیس کل دادگستری مازندران با حضور رئیس کل دادگستری در حال بررسی است، یادآور شد: استانداران نگران تصرف جنگل ها و اراضی هستند و مشکلات موجود را منعکس می کنیم که این موضوع تا چه اندازه مردم را تحت تأثیر قرار می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید