پروتکل نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1400 منتشر شد

ساعت: 16:57
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779265

پروتکل نهایی آزمون، پذیرش، کارشناسی، کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 امروز سه شنبه 4 آبان ماه در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور، رشته ها، کارشناسی، کارشناسی ارشد منقطع 1400 و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی روز سه شنبه مهرماه در سایت سازمان سنجش منتشر شد. 18، 2014.

پروتکل نهایی کنکور، کارشناسی و کارشناسی ارشد 1400 پایان یافته امروز سه شنبه 4 آبان ماه در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس https://register1.sanjesh.org/nrgarshad400 رزومه خود را مشاهده کنند.

همچنین متقاضیان می توانند پس از بررسی رزومه در صورت دارا بودن شرایط ذیل، حداکثر تا تاریخ 11 آبان ماه 1400 درخواست بررسی در اولویت های ذیل را که دارای ارزیابی علمی می باشند به سایت سازمان سنجش ارسال نمایند و اکیداً خودداری نمایند. از برنامه هایی غیر از موارد زیر: خودداری کنید.

موارد و مثال های اشتباه هنگام انتخاب رشته:

1. عدم تطابق کد پذیرش با سایر رشته های انتخابی با توجه به گرایش تحصیلی یا ضریب مجموعه امتحانی (مثلاً رشته های انتخابی برای اکثر ضریب 1 اعمال می شود اما یکی از ضرایب دیگر اشتباه درج شده است).

2. عدم تطابق کد پذیرش با سایر دروس انتخابی از نظر مقطع تحصیلی (مثلاً دروس انتخابی نیاز به اکثریت روزانه دارد اما در بین آنها یک دوره آموزشی شامل نوبت دوم «شب»، غیرانتفاعی و دروس پیام نور. ، به اشتباه روشن شده است).

3. مغایرت کد پذیرش با سایر رشته های انتخابی نسبت به شهری که متقاضیان در آن پذیرش می شوند نسبت به محل سکونت خود (مثلاً فردی ساکن شهر تبریز اکثر رشته های انتخابی وی در دانشگاه ها می باشد. واقع در استان آذربایجان شرقی و استان های همجوار، رشته ای از سوی دانشگاه بیرجند به اشتباه در بین رشته های منتخب وارد شده و در همان رشته پذیرفته شده است.

4. نداشتن شرایط آموزشی برای پذیرش در رشته پذیرش با تایید موسسه محل پذیرش (دانشگاه محل قبولی با احراز وضعیت فرد پذیرفته شده، ).

چگونه درخواست شود:

در صورتی که وضعیت داوطلب به شکل فوق باشد، ابتدا باید وارد قسمت «سامانه پاسخگویی اینترنتی» سازمان سنجش به آدرس https://request.sanjesh.org شوید.

در صورتی که فرد در پاسخگویی عضویت نداشته باشد ابتدا با پرکردن اطلاعات مورد نیاز به عضویت این سامانه در می آید و سپس با ورود به این سامانه و انتخاب عنوان آزمون کارشناسی ارشد 1400 وارد «اشتباه» می شود. انتخاب رشته و اولویت بعدی “بخش خلاصه ای با ذکر دلایل، ترتیب کد محل و عنوان کد محل با توجه به مندرجات کارنامه، نتایج نهایی را ثبت می کند (در صورتی که کد محل نتیجه داشته باشد).

زمان اعلام نتیجه بررسی اپلیکیشن فرا رسیده است:

نتیجه بررسی درخواست تا تاریخ 30 آبان ماه 93 از طریق پیامک به داوطلبان اعلام می شود، از پیگیری نتیجه مطلوب قبل از این تاریخ توسط این سازمان خودداری نمایید.

متقاضیان موظفند پس از انتشار گزارش (از 25 آبان 1400 به بعد) و با رعایت وضعیت تحصیلی و انتخاب خود، درخواست خود را به سازمان ارسال کنند تا درخواست آنها اطلاع رسانی شود و نیازی به تغییر درخواست نباشد.

به درخواست هایی که پس از پایان مهلت اعلام نتایج (تا تاریخ 11 آبان 1400) به سازمان سنجش ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان ملزم به ثبت نام در رشته تحصیلی خود بر اساس برنامه زمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می باشند. پس از اعلام بررسی و صدور معرفی نامه برای رشته جدید پذیرش، در اولین ترم ممکن منتقل خواهند شد.

بر این اساس با توجه به محدودیت دانشگاه ها در پذیرش این دسته از داوطلبان، ممکن است امکان معرفی و ادامه تحصیل داوطلب در نیمسال اول وجود نداشته باشد.

متقاضیانی که وضعیت آنها در زمینه انتخاب نادرست رشته تحصیلی مندرج در این اطلاعیه نیست، باید از طریق دانشگاه/موسسه محل پذیرش جهت انتقال از طریق مفاد مربوطه درخواست خود را ادامه دهند. درخواست این دسته از داوطلبان در این سازمان بررسی نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید