پرونده حضور این سرمربی محبوب در تیم ملی ایران بسته شد

پرونده حضور این سرمربی محبوب در تیم ملی ایران بسته شد

برانکو ایوانکوویچ گزینه ای است که هر وقت نیمکت تیم ملی بازیکن اول نداشته باشد، نامش در ردیف اول مربیان مورد نظر فدراسیون فوتبال باشد.

مدت ها بود که هنوز جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی قطعی نشده بود، نام برونکو به عنوان گزینه جانشینی او به گوش می رسید و حالا که کی روش و فدراسیون فوتبال همکاری خود را قطع کرده اند، طبیعتا سرمربی عمان است. تیم ملی و سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس گزینه خوبی برای جایگزینی اوست.

البته سرمربی کروات تا پایان جام ملت‌های آسیا 2023 در قطر با اتحادیه فوتبال عمان قرارداد دارد و پایبندی برونکو به این قرارداد باعث شده تا او هیچ برنامه‌ای برای پایان قراردادش با عمانی‌ها و بازگشت به ایران نداشته باشد. حتی شنیده می شد عمانی ها از صعود برونکو عمان به فینال جام خلیج فارس در بصره کاملا خرسند بودند و حتی برای برونکو تغییر قرارداد هم تدارک دیدند تا جای دیگری نرود!

در واقع عمانی ها برای رفع نگرانی از ماندن برونکو، مذاکرات جدیدی با وی انجام داده اند که نتیجه آن قطعی شدن ادامه حضور این مربی در کشور عرب حاشیه خلیج فارس با اصلاح قرارداد جدید است. .

حال باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال ایران چه زمانی جانشینی کارلوس کی روش را در تیم ملی اعلام می کند. البته فدراسیون فوتبال ایران هرگز مذاکره و مذاکره مستقیم با برونکو را تایید نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید