پرونده نقل و انتقالات تیم فوتسال مس سونگون بسته شد/ قول قهرمانی نمی دهم اما می جنگیم


ساعت: 21:03
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1844022

سرمربی فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: قول قهرمانی نمی دهم اما برای کسب این عنوان تمام تلاش خود را می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل تگی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آناج، در خصوص آخرین وضعیت اردوهای آماده سازی تیم فوتسال مس سونگون گفت: تمرینات پیش فصل را در شهرستان ورزکان آغاز کردیم و حدود یک هفته در این شهر اردو زدیم. با توجه به اینکه تیم مس سونگون متعلق به شهرستان ورزکان است با احترام به مردم این دیار اردوهای خود را همیشه از این شهر آغاز می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم. ورزکان واقعا ارتفاع و شرایط آب و هوایی بسیار خوبی دارد و ما در این اردو دو تمرین هوازی عالی انجام دادیم. سپس برای برگزاری اردو باید به کیش می آمدیم که به دلیل همزمانی تعطیلات این اردو لغو شد و کمپ تبریز را تغییر دادیم. در حال حاضر در تبریز تمرین می کنیم و اعضای تیم به صورت شبانه روزی در دسترس باشگاه هستند.

مس سونگون سرمربی فوتسال با اعلام اینکه انتقال این تیم تمام شده است، گفت: قبل از حضور ما 85 درصد تیم بسته بود و بعد از آن دو ملی پوش آقایان سنگفیدی و عزتی را جذب کردیم.در مجموع تیم ما ترکیبی از تیم است. بازیکنان باتجربه و جوان فکر می کنم تیم بسیار خوبی داریم و خدای نکرده در فصل جدید نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا جذب مرتضی عزتی به صورت رسمی از سوی رسانه های باشگاه مس سونگون اعلام نشده است، گفت: آقای عزتی از ابتدای اردو به این تیم پیوسته و قرارداد آنها به ثبت رسیده است. البته از بابک نصیری هم به عنوان سهمیه لیگ برتر استفاده کردیم که با توجه به پر شدن لیست بازیکنان و طبق قوانین سازمان لیگ می تواند از هفته هفتم به میدان برود.

تقی پور در پاسخ به سوال دیگری گفت: آیا مس سونگون برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی دارد یا خیر؟ وی تاکید کرد: استفاده از بازیکنان خارجی در شرایط اقتصادی فعلی مستلزم هزینه های زیادی است. همانطور که گفتم تیم بسیار خوبی داریم اما در صورت نیاز حتما به جذب بازیکنان خارجی هم فکر می کنیم.

مس سونگون جوانی و بومی گرایی خوبی دارد. معتقدم حضور بازیکنان بومی در تیم مس سونگون مایه خیر و برکت و مشوقی برای جوانان شهرمان است تا در تیم پرافتخار مس به آرزوهای خود برسند. البته برای تحقق آرزوی قهرمانی به حمایت هواداران و رسانه ها نیاز داریم.

قول قهرمانی نمی دهم، اما به هواداران قول می دهم که تمام تلاش خود را برای کسب نتایج خوب و تلاش در ورزش آذربایجان انجام خواهیم داد. هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی است که قطعا با کمک هواداران می توانیم به آن برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید