پرونده های اغتشاشات اخیر در صورت تجدید نظر به دیوان عالی کشور ارسال می شود


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913838

رئیس قاضی استان تهران گفت: بخشی از کیفرخواست پرونده های اغتشاشات و اغتشاشات اخیر صادر شده و در دادگاه در حال رسیدگی است که بخشی از آن منجر به صدور رای بدوی شده و در جریان است و در جریان رسیدگی قرار خواهد گرفت. پرونده تجدیدنظر به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران روز شنبه در حاشیه برگزاری جشن آزادی زندانیان نیازمند که مصادف با هفته بسیج بود، در پاسخ به سوالی درباره پرونده های مربوط به اغتشاشات اخیر گفت: تعداد قابل توجهی از شورش ها و اغتشاشات اخیر در دادگاه ها در انتظار است. تلقی می شود تحقیقات آنان پایان نیافته و جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطان دادگستری جهت بررسی دقیق مدارک و ارائه گزارش نهایی می باشد.

وی افزود: در بخش دیگری از پرونده ها نیز کیفرخواست تشکیل شده و در حال رسیدگی است که برخی از آنها منجر به صدور رای بدوی و در مرحله رسیدگی است و در صورت رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال می شود. درخواست.

رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: قرارهای قصاص صادره از سوی محاکم مورد اعتراض قرار گرفته و در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است.

القاصی مهر با تاکید بر اینکه رسیدگی ها در چارچوب موازین شرعی و قانونی بوده است، تصریح کرد: تاکید می کنیم که تشریفات قانونی در دادسرا و دادگاه برای متهم رعایت شود و آنچه در حیطه قانون و عدالت است رعایت شود. درخواست دادن.

دیدگاهتان را بنویسید