پروژه احداث مجتمع آبرسانی بسیج سازندگی قزوین بی نظیر است


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888022

معاونت زیربنایی اداره کل توسعه مناطق روستایی و مناطق محروم کشور:

محمدتقی جعفری گفت: بسیج سازندگی استان قزوین و با همکاری شرکت آبفای استان و حمایت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور در حال ساخت 5 مجتمع آبرسانی در قالب 96 روستا هستند. و با خط انتقال 252 کیلومتر که در نوع خود پروژه ای است بی نظیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ محمد تقی جعفری معاون توسعه زیرساخت های روستایی و مناطق کم برخوردار کشور در بازدید از پروژه های آبرسانی استان گفت: طرح آب شرب روستایی یکی از مهمترین برنامه های محرومیت زدایی در استان است. که سازندگی استان با همکاری شرکت آبفای استان و پشتیبانی بسیج می شود. قرارگاه امام حسن معتبی(ع) کشور هم اکنون 5 مجتمع در قالب 96 روستا و با خط انتقال 252 کیلومتر در حال ساخت است.

جعفری در ادامه افزود: طی بازدیدهای مستمر کارشناسان؛ این پروژه در نوع خود بی نظیر است و امیدواریم اقدام ارزشمند پروژه آبرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به پایان برسد و مردم شریف منطقه که شامل 96 روستا می باشد از برکات آن برخوردار شوند.

این مسئول بالاخره تاکید کرد: این طرح شامل 30 هزار نفر از جمعیت روستایی استان قزوین است که در 96 روستا ساکن هستند و اجرای آن می تواند تا حد زیادی از مشکلات آب در استان بکاهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید