پروژه باغ و موزه حفاظت مقدس لرستان قرار است ماه آینده افتتاح شود


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891960

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های حراست لرستان:

رشیدی گفت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان ماه آینده آماده افتتاح است و با هماهنگی های لازم به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک در خصوص آخرین وضعیت پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: قرار بود باغ موزه دفاع مقدس لرستان امسال در هفته دفاع مقدس افتتاح شود و همچنین آمادگی داریم تا این پروژه را باز کنید، اما ما به چهار استان نیاز داریم. آنها نیز برای بهره برداری از پروژه خود نیاز به هماهنگی دارند، بنابراین در صورت هماهنگی این استان ها، باغ موزه لرستان نیز افتتاح می شود و در غیر این صورت افتتاح آن به زمان دیگری موکول می شود.

وی با بیان اینکه پروژه باغ موزه لرستان تا یک ماه دیگر به اتمام می رسد، افزود: معمولا پروژه هر پنج استان به صورت همزمان توسط رئیس جمهور افتتاح می شود و پروژه ای در این حوزه به تنهایی افتتاح نمی شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های نشر آثار دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: پیمانکار قرار است ظرف مدت یک ماه پروژه باغ را تکمیل و به موزه دفاع مقدس استان تحویل دهد.

وی بیان کرد: از آنجایی که 15 میلیارد تومان بدهی برای پرداخت پیمانکار داریم ظهر امروز جلسه ای با حضور نماینده شرکت نفت تشکیل می شود و برخی از مصوبات سفر ریاست جمهوری را بررسی می کنند که اگر آنها محقق شده اند، ما می توانیم قرارداد را با پیمانکار تکمیل کنیم زیرا هر پیمانکاری سازه ای را که 100% آماده است تحویل نمی دهد مگر اینکه توافق کامل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید