پروژه موزه کشتی جویبار ردیف اعتباری دریافت می کند/ خودروی اسپرت تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری را دنبال می کند.


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822490

کمال رستمعلی گفت: مذاکرات و تفاهمات اولیه با مدیرعامل بانک پاسارگاد در خصوص ساخت و بازسازی پروژه موزه کشتی جویبار انجام شد که امسال به عنوان ردیف اعتباری این پروژه تعیین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمال رستمعلی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به موزه کشتی (خانه تاریخی متبرک) و نقش بسیار فرخنده ساخت موزه در جذب گردشگر و توسعه اقتصاد ورزش و گردشگری در جویبار، گفت: موزه کشتی یک ایده بسیار خوب و درست و انتخاب نهری برای ساخت موزه کشتی بهترین انتخاب بود.

فرماندار جویبار با بیان اینکه جویبار علاوه بر هویت ملی دارای هویت بین المللی کشتی است، تاکید کرد: این موضوع باید به گونه ای مدیریت شود که در کنار توسعه کشتی، سایر مسائل جویبار از جمله گردشگری و ورزش نیز مورد توجه قرار گیرد. .

وی افزود: شهرداری در سال های اخیر درخواست ردیف اعتباری 15 میلیاردی از سازمان مدیریت گردشگری برای این موزه داشته که نتیجه خوبی نداشته است و آنچه با این ردیف بودجه می توان به دست آورد، کار ساده ای است که قطعا مورد استقبال مردم و نخبگان قرار می گیرد.«شهر جویبار قرار نخواهد گرفت.

رستمعلی با اشاره به سخنان حسینی پور استاندار مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جویبار گفت: مذاکرات و تفاهمات اولیه با مدیرعامل بانک پاسارگاد برای ساخت و بازسازی کشتی جویبار انجام شد. موزه ای که امسال اعتبار خواهد داشت. مشخص خواهد شد.

وی گفت: همچنین مقرر شده است که مدیرعامل بانک برای بازدید از این پروژه از نزدیک و با حضور استاندار به مازندران سفر کند و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

فرماندار جویبار با اشاره به سفر استانی هیئت دولت به مازندران و حضور وزیر ورزش و جوانان در جویبار از قول وزیر ورزش برای تکمیل پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری تا بهار 1402 خبر داد. همچنین باید به این نکته توجه کرد که این پروژه با اعتبارات دولتی نیاز به زمان دارد و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

این مسئول ادامه داد: در این سفر به وزیر نیز گفتیم جویبار چنین قهرمانانی را دست خالی به جامعه تحویل داد که اگر بسترهای پیشرفت این جوانان در جویبار فراهم شود شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سطوح مختلف خواهیم بود. “

فرماندار جویبار ضمن گلایه از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص ورزش جویبار گفت: وجود پروژه های ورزشی و سایر مشکلات ورزشی در استان نباید مانع از ورزشگاه 5 هزار نفری جویبار شود. خود مدیرکل در سفر استانی اخیر به هیئت دولت ضمن خداحافظی در حضور وزیر ورزش اذعان داشت که یکی دو هفته آینده یک روز کاری را به جویبار اختصاص خواهد داد و از پروژه و ورزش جویبار بازدید خواهد کرد. مسائل اما آنچه مشهود است این است که پس از گذشت تقریباً یک ماه از سفر به روستا، مدیرعامل همچنان تمایلی به حضور در جویبار ندارد.

وی تاکید کرد: کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان باید هرچه سریعتر نسبت به جبران بی توجهی در مقابل ورزشگاه 5 هزار نفری جویبار اقدام کنند، اعتبار نیاز است، در سطح کلان می توان کار خوبی انجام داد. برای جویبار نیز گفت که به زودی جلسه ای با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان خواهد داشت تا در مورد قولی که ایشان گفته اند صحبت کنیم. همچنین از رسانه ها می خواهیم قولی که داده اند را پیگیری و تاکید کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید