پروژه های آفتاب در تهران به بهره برداری رسیده است


ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807171

با حضور استاندار تهران پروژه های متعددی در دهه فجر انقلاب در منطقه آفتاب تهران در حوزه درمان، خدمات، ورزش و … کلید خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، عیسی فرهادی استاندار تهران امشب در مراسم خانه بهداشت روستای رسالت گفت: جمهوریت و اسلام دو رکن و اصل اساسی است که انقلاب بر آن استوار است. انقلاب یک موهبت اسلامی بود که جهان را از دوگانگی استکبار و کمونیستی نجات داد و اسلام را دوباره به جهان معرفی کرد.

وی گفت: اکنون با ورود به چهل سال دوم انقلاب استکباری امروز توان ایستادگی در برابر مردم خود را از دست داده ایم و ایران اسلامی به نیرویی ضروری در منطقه تبدیل شده است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: استقلال آزادی و جمهوری اسلامی شعار اصلی انقلاب است و همه دلایل دشمنی در جبهه استکبار با ملت و دولت ایران همین شعارهاست.

فرهادی گفت: نظام جمهوری و اسلام مبتنی بر استقلال عوامل حفظ و بقای انقلاب و تداوم اهداف و آرمان های والای و ارزشمند آن است، هر چند در طول بیش از چهل دهه دشواری، موانع مختلفی را پشت سر گذاشته ایم. تنگناها.”

وی گفت: همه توطئه های دشمنان با انقلاب و حضور مردم خنثی شده است. تا جایی که امروز مخالفانشان به این نتیجه رسیده اند، تحریم ها و دیگر اقدامات استکبار بر اراده مردم تاثیری نداشته است. من ندارم

استاندار تهران گفت: ایران علاوه بر استقلال نظامی در عرصه های علمی، پزشکی، اقتصادی و… به مقام های درخشانی دست یافته است، به عنوان مثال کشورمان در حوزه بهداشت رتبه اول منطقه و رتبه دهم جهان را دارد.

با اشاره به افتتاح پروژه های بهداشتی، درمانی، ورزشی، خدماتی و غیره. فرهادی در بخش آفتاب گفت: از طریق پروژه هایی مانند خانه بهداشت در روستای رسالت و مجموعه ورزشی چند منظوره در روستای قلعه نو حاج موسی خدمات زیادی در بخش های مختلف از ساکنان این بخش ارائه می شود. .

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید