پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی در یزد به کندی پیش می رود


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883805

شایق عضو شورای شهر یزد گفت: یکسری پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی در شهر یزد وجود دارد که متاسفانه به دلیل بی توجهی مسئولان به اتمام نرسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا مرتضی شایق امروز در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: یکسری پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی در سطح شهر وجود دارد که با مشارکت شهرداری و سرمایه گذاران و در نتیجه میلیاردها دلار اجرا می شود. جریان پول مردم و تحت شکل سرمایه گذاری در شهر.

وی افزود: پروژه های سرمایه گذاری مانند امام علی(ع)، امام حسین(ع)، میدان تارا بار، فرهنگسرا، بوستان بانو، بوم پارک، بلوار ولایت و… از جمله سرمایه گذاری های ما است که متاسفانه تاکنون مورد بی توجهی مسئولان قرار گرفته است.

یکی از اعضای کمیته شهروندی شورای شهر یزد گفت: حداقل اگر پروژه ها یک سال زودتر به اتمام برسد به خزانه شهرداری اضافه می شود اما اکنون علاوه بر ضرر سرمایه گذار، سود سرمایه ای نیز برای آن به همراه نخواهد داشت. شهرداری و شهر .

شایک ادامه داد: متأسفانه مسئولان شهرداری در جلسه مسکن و شهرسازی در خصوص طرح کلی یعنی. طرحی که شهرداری و شهر یزد در آن طرف هستند. این بی توجهی شهرداری منجر به تهیه طرح جامعی می شود که کارآیی ندارد، مانند بحث محرمانه بودن شهر که حکایت از محرمانه بودن برای شهر یزد در این طرح ندارد.

عضو کمیته معماری، شهرسازی و عمران شورای شهر یزد تاکید کرد: طرح جامع یا طرح ویژه باید به امضا و تصویب شورای اسلامی شهر برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید